Kerro mielipiteesi digipalveluista ja voita parisuhdeviikonloppu

Parempi avioliitto ry on saanut STEA:lta avustuksen kolmivuotiselle digihankkeelle 2020-2022. Hankkeen tarkoitus on valjastaa sähköiset kanavat vastaamaan tätä päivää sekä palvelemaan parisuhteen hyvinvointia. Tärkeä tavoite on rakentaa palvelu, joka mahdollistaa itseopiskelun sekä toimii henkilökohtaisena sparraajana tapahtumien jälkeen. Nyt haluamme kuulla juuri sinulta, mikä palvelisi tarpeitanne parhaiten ja minkä tyyppistä sisältöä käyttäisit mieluiten. Rakennamme myös digitaalisen aineistopankin.

Maailmassa eletään poikkeuksellisia aikoja vallitsevan koronaepidemian vuoksi. Moni yhteisö kehittää digitaalisia työkaluja, jotta palvelut säilyisivät myös silloin kun joukkokokoontumisia ei voida järjestää. Poikkeavina aikoina parisuhteen ja perheen arvostus kohoaa entistä korkeammalle. Tahdomme vastata tarpeeseen uudenlaisten palveluiden avulla.

Voit vastata kyselyyn anonyymisti ja vastaaminen kestää korkeintaan 10 minuuttia.

Vastaa kyselyyn TÄSTÄ

Keräämme samalla aiheesta kiinnostuneiden Kärkijoukon, jonka tehtävänä on arvioida ja antaa palautetta kehitteillä olevasta palvelusta. Jos tahdot olla mukana muokkaamassa uutta työkalua pariskunnille, jätä sähköpostiosoitteesi kyselyn viimeisessä vaiheessa. Tietonsa jättäneiden ja pilottiryhmään liittyneiden kesken arvomme vapaavalintaisen parisuhdeviikonlopun. Voittaja saa itse päättää, kutsuuko vuonna 2020 Aviopolis, Lapua vai Järvenpään Syysseminaari.

Iso kiitos jo etukäteen tärkeästä panoksestasi!