Pari yhdessä sohvalla

Kerro mielipiteesi digipalveluista ja voita parisuhdeviikonloppu

17.03.2020
Parempi avioliitto ry on saanut STEA:lta avustuksen kolmivuotiselle digihankkeelle 2020-2022. Hankkeen tarkoitus on valjastaa sähköiset kanavat vastaamaan tätä päivää sekä palvelemaan parisuhteen hyvinvointia. Nyt haluamme kuulla juuri sinulta, mikä palvelisi tarpeitanne parhaiten ja minkä tyyppistä sisältöä käyttäisit mieluiten.

Huhti- ja toukokuun tapahtumat peruttu koronavirustilanteen vuoksi

12.03.2020
Naisten viikonloppu Seurakuntaopistolla Lapualla, Ryhmänohjaajien ja tukiparien teemakoulutus Peurungan kylpylässä sekä Miesten perusleiri Padasjoella perutaan koronavirustilanteen vuoksi. Viranomaiset ohjeistavat välttämään kokoontumisia: Haluamme toimia terveyttä edistävällä tavalla. Olemme yhteydessä kaikkiin huhti- ja toukokuun tapahtumiin ilmoittautuneisiin.

Unna Lehtipuu

Rakentavasti rahasta rakkaussuhteessa: Puhu avoimesti, sijoita elämyksiin

13.02.2020
Miksi raha herättää niin paljon tunteita myös parisuhteessa? – Raha on neutri, vastaa tietokirjailija, sijoitusbloggaaja ja yrittäjä Unna Lehtipuu. Rahalle merkityksen antavat ne tunteet ja arvotukset, jotka siihen liitämme.

16.01.2020

Lapsuudenkodin perintö vaikuttaa myös seksiin

11.10.2019

Sielunhoidollinen seminaari: Kärsimys voi kääntyä siunaukseksi