Helmet. Parisuhdekurssi

• 14.–28.2.2022
Verkko

Helmet-parisuhdekurssi on aivan uudenlainen verkkokurssi, jota voit käydä läpi yhdessä puolisosi kanssa juuri teille sopivissa palasissa, kahden viikon ajan. Yhdistä talvilomailu parisuhteen hoitoon näppärästi paikasta ja ajasta riippumatta

Luennot ja tehtävät löydät Howspace-verkkoalustalta, joka on auki 14.-28.2.

Mitä kurssi sisältää?

Kurssi sisältää innostavia luentoja ja parisuhteen hyvinvointia tukevia keskustelutehtäviä.

Parien elämänmakuisista tarinoista saatte virikkeitä keskusteluihin oman puolison kanssa. Jaetut kokemukset tarjoavat kuulijoille tarttumapintaa ja samaistumisen kokemuksia.

Tällä kurssilla käsitellään vuorovaikutus- ja tunnetaitoja, anteeksipyytämistä ja -antamista, oman taustan vaikutusta parisuhteeseen sekä sitä, mitä puolisot suhteessa tarvitsevat. Rakkaus tarvitsee virikkeitä voidakseen hyvin. Keskeisten parisuhteen toiminnan periaatteiden tunteminen helpottaa suhteen hoitamista.

Osallistuminen

Voitte osallistua kurssille oman aikataulunne mukaan 14.-28.2.2022 välisenä aikana. Kaikki luennot ja tehtävät löytyvät verkkoalustalta. Kurssi kannattaa käydä läpi useassa osassa niin, että pääsette rauhassa paneutumaan kaikkiin aiheisiin.  Materiaalit säilyvät alustalla ma 28.2.2022 kello 24 asti.  Luentodiat ja tehtävät voit ladata omalle laitteellesi ja palata niihin myöhemminkin.

Miten pääsen mukaan?

Ilmoittautumislinkki aukeaa tähän lähiaikoina. Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupan kautta.

Katso tästä  verkkokaupan käyttöohjeet -Linkki

Tapahtuman ilmoittautuminen päättyy pe 11.2.2022 klo 12.

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä. Lisätietoa kurssista lähetämme lähempänä kurssia.

Kurssimaksu

Kurssimaksu60 € / pariskunta

Kenelle kurssi sopii?

Voitte osallistua juuri siellä, missä ikinä olette. Tuomme tutkitusti toimivan parisuhdeosaamisemme luoksenne helposti saavutettavassa muodossa. Tämän kurssin avulla voitte syventää parisuhdettanne, vaikka ette olisi aiemmin osallistuneet millekään parisuhdekurssille. Parempi avioliitto ry toimii kristillisestä arvopohjasta käsin.

Kurssi sopii kaikille avio- ja avopareille, jotka haluavat:

• kehittää vuorovaikutustaitojaan parisuhteessa
  • oppia ymmärtämään puolisoaan paremmin
  • lisää läheisyyttä parisuhteessaan
  • rakastua uudelleen ja syvemmin toisiinsa

Mitä välineitä tarvitsen?

Tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voit osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei välttämättä ole optimaalinen.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Lisätiedot kurssista

toimisto@parempiavioliitto.fi / 050 357 6990

Tukea ennen tapahtumaa ja sen jälkeen

Jos kaipaatte tukea parisuhteeseenne, mutta tapahtumaan on vielä aikaa tai jos tapahtuman jälkeen tuntuu siltä, että haluaisitte jutella jonkun kanssa, voitte hakea tukiparia.

Tukipari on koulutettu, vapaaehtoinen pariskunta, joka tukee toisia pareja haastavissa parisuhdetilanteissa. Tukiparin saa maksutta ja nopeasti, noin viikossa. Tukipari pyritään löytämään mahdollisimman läheltä asuinpaikkaanne ja tapaamiset myös etäyhteyksin ovat mahdollisia. Koskaan ei ole liian aikaista hakea tukiparia.

Hae tukiparia

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.