Sydämenmuotoinen omena puussa

• 28.–29.9.2024

VAPAAEHTOISET

Tukiparien koulutus- ja virkistysviikonloppu

Tukiparien koulutus- ja virkistysviikonloppuun Holiday Club Tampereen Kehräämölle ovat tervetulleita kaikki tukiparitoiminnasta kiinnostuneet ja jo tukiparina toimivat.

Tässä koulutuksessa lähestytään avioliittoa ja sitoutumista kolmesta eri näkökulmasta perheneuvoja, terapeutti, kirjailija ja muusikko Jari Kekäleen luotsaamina. Ohjelmassa on myös pienryhmäkeskusteluja, tuettavien auttamista case-esimerkkien avulla, hyvää ruokaa, rentoa yhdessäoloa sekä virkistymistä kylpylässä. Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa.

Miten toiminnan kristillisyys näkyy tapahtumissa?

Ilmoittaudu

Miten luon oman tilin, jotta pääsen ilmoittautumaan?

Mukaan mahtuu 60 ensin ilmoittautunutta. Sitovat ilmoittautumiset to 29.8.2024 klo 12 mennessä.

Hinnat

Koulutus ja siihen kuuluvat ruokailut ovat maksuttomia.

Lauantai-iltana hotellin Ravintola Cottonissa on mahdollisuus osallistua omakustanteiselle illalliselle hintaan, 54 €/hlö. Illallinen tarjoillaan noutopöydästä. Kerrottehan ilmoittautumislomakkeen lisätietokohdassa, haluatteko osallistua illalliselle. Ilmoittautuminen on sitova.

Lauantaina klo 17-19 on mahdollisuus omakustanteiseen hemmotteluun. Ryhmähoitoihin ilmoittaudutaan etukäteen. Ryhmän koko on 3–10 hlöä ja siinä on yksi hoitaja 3-5 hlölle. Hoidon kokonaiskesto 60 min jaetaan osallistujien kesken. Ryhmähoidot sopivat sekä miehille että naisille, mutta niihin ei tarvitse osallistua pariskunnittain. Hoito sisältää lasillisen kuplivaa.

Jalkojen juhlaa 60 min 38 €/hlö
Virkistävät hoitosuihkeet, lempeä sokerikiivikuorinta sekä ravitseva sitrusvoide takaavat pehmeät ja höyhenenkevyet jalat loppuillan rientoja varten.

Kasvojen hehkua 60 min 38 €/hlö
Hoidossa käytetään Guinot-sarjan laadukkaita hoitotuotteita. Kasvoille levitettävä hellävarainen kuorinta, hoitava naamio, aromaattinen öljy sekä pehmittävä hoitovoide heleyttävät kasvosi kauniiksi.

Hemmotteleva päähieronta 60 min 38 €/hlö
Lempeä ja kevyt päähieronta, joka irrottaa arjesta ja tuo hyvää oloa.

Kerrottehan ilmoittautumislomakkeen lisätietokohdassa mihin hoitoon haluatte ja kuinka monta on tulossa. Sitovat ilmoittautumiset hoitoihin 27.8. mennessä.

LAUANTAI 28.9.

10.00 Ilmoittautuminen ja kahvit
10.15 Aloitus ja tutustuminen
10.45 Lähisuhteiden syntylähteillä, Jari Kekäle
11.45 Avioliitto ja kiintymyssuhde, Jari Kekäle
12.30 Lounas
13.30 Erillistyminen ja avioliitto, Jari Kekäle
14.30 Ryhmätyöskentely
17.00 Virkistymistä kylpylässä
19.00 Omakustanteinen illallinen Ravintola Cotton

SUNNUNTAI 29.9.
8.00 Aamiainen hotellin aikataulujen mukaan majoittujille
9.30 Tukiparitoiminnan kuulumiset ja Case-työskentelyä
12.30 Lounas ja kotimatkalle

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Majoitus

Kukin hoitaa majoitusjärjestelynsä itse.

Jos haluatte yöpyä Kehräämöllä voitte varata majoituksen kiintiöstä hintaan 164 eur/2 hh/yö tämän linkin kautta: Kiintiövarauslomake | Holiday Club (holidayclubresorts.com). Kiintiön nimi on Tukipilarit2024. Lisätiedot: puh. 0300 870 923 ma-pe klo 09.00-15.00 tai ryhmat@holidayclub.fi.

Aamiainen sekä kylpylän käyttö sisältyvät majoituksen hintaan. Kiintiön kautta majoituksen voi varata 27.8. asti.

Holiday Club Tampereen Kehräämö
Lapinniemenranta 12, Tampere

Tiedustelut ja lisätiedot

tukiparit@parempiavioliitto.fi

Tapahtuman jälkeen

Parisuhdetapahtuman jälkeen saatte pääsyn havainnolliseen ja kiinnostavaan Jatkostepit-materiaaliin verkossa.

Sydämellisesti tervetuloa tukiparien koulutus- ja virkistysviikonloppuun!