Syysseminaari verkossa

• 3.–4.10.2020
Verkossa

Sydämellisesti tervetuloa Syysseminaariin 3.-4.10.2020.  TAPAHTUMA TOTEUTETAAN VERKOSSA.

Syysseminaarin teemana on Resilienssiä rakkaudesta. Vaikeuksia tulee vastaan jokaiselle, joten ne kannattaa oppia ylittämään  yhdessä puolison kanssa. Opimme taitoja kriiseistä selviämiseen ja parisuhteen vahvistamiseen kriisien jälkeen sekä löydämme huumoria ja leikkisyyttä kaiken keskeltä.

Verkkokurssilta saat tapahtuman parhaat palat  suoraan kotiisi, helposti ja edullisesti ilman matkustamista. Kurssilta saat evääksi taitoja, jotka ovat sovellettavissa heti käytäntöön.  Asiantuntijavieraana perheterapeutti Elli Meklin. Mukana myös koomikko Mikko Vaismaa sekä duo Eve ja Ossi.

Voitte ilmoittautua pienryhmään, joka kokoontuu iltapäivisin videoyhteyden välityksellä tai osallistua ilman pienryhmää omaan puolisoon keskittyen. Valintaa kysytään ilmoittautumislomakkeella.

Tehkää päätös lähteä yhteiselle matkalle kohti parempaa parisuhdetta ja vahvempaa yhteyttä. Tallettakaa rakkautta talven varalle!

Ilmoittautuminen

Viimeinen ilmoittautumispäivä pienryhmiin on tiistai 29.9. Tämän jälkeen ilmoittautuneita ei sijoiteta pienryhmään. Ilmoittautuminen päättyy torstaina 1.10.2020. Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä.

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupan kautta.

ilmoittaudu tästä

Katso tästä Ilmoittautumisohjeet

Huom! Ilman pienryhmää osallistuvat:  Ryhmäjakoon käytettävät avoimet kentät voi jättää täyttämättä. (Harrastukset,  liiton tila, seurakuntatoiminta)

Verkkotapahtuman ohjelma

Lauantai 3.10.

9.45 Etkolähetys alkaa
10.00 Ohjelma alkaa
Juonto ja musiikki
10.15 Luento: Kosketa mua
– Kosketuksen vaikutus yksilön hyvinvointiin ja parisuhteeseen
Ukke ja Elina Holappa

13.45 Tehtävänanto
Vertaisryhmät videoyhteydellä
16.00 Päivä päättyy

Huom! Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Jos et osallistu pienryhmään, voit katsoa luentoja ja tehdä paritehtäviä viikonlopun aikana myös oman aikataulusi mukaan. Luennot avautuvat alustalle katsottavaksi ohjelmassa mainittuun aikaan ja ovat käytettävissä sunnuntaihin kello 24:ään asti.

Kurssimaksu

Kurssimaksu, osallistujapari70 €
Ryhmänohjaaja-alennus - 50 €

Mitä kurssi sisältää?

Kurssi sisältää innostavia luentoja, parisuhteen hyvinvointia tukevia keskustelutehtäviä oman puolison kanssa sekä pienryhmissä iltapäivisin. Luvassa myös monipuolisia toiminnallisia tehtäviä, virkistystä, huumoria ja yllätyksellisyyttä. Tähän mahdollisuuteen kannattaa tarttua!

Luentoja pitävät koulutetut vertaisluennoitsijaparit. Parien elämänmakuisista tarinoista saatte virikkeitä keskusteluihin oman puolison kanssa. Jaetut kokemukset tarjoavat kuulijoille tarttumapintaa ja samaistumisen kokemuksia.

Kenelle kurssi sopii?

Voitte osallistua juuri siellä, missä ikinä olette. Tuomme tutkitusti toimivan parisuhdeosaamisemme luoksenne helposti saavutettavassa muodossa. Tämän kurssin avulla voitte syventää parisuhdettanne, vaikka ette olisi aiemmin osallistuneet millekään parisuhdekurssille. Emme suosittele kurssia akuutissa kriisissä oleville pareille.

Kurssi sopii kaikille pareille, jotka haluavat:

• kehittää vuorovaikutustaitojaan parisuhteessa
  • oppia ymmärtämään toisiaan paremmin
  • lisätä läheisyyttä parisuhteessaan
  • rakastua uudelleen ja syvemmin toisiinsa

Mitä välineitä tarvitset?

• Tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voit osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei  välttämättä ole optimaalinen.
  • Pienryhmään osallistumista varten tarvitset webkameran sekä mikrofonin. Laadukas kuva- ja ääniyhteys mahdollistaa hyvän pienryhmäkokemuksen kaikille osallistujille.

Huom! Pienryhmään osallistuminen tulee järjestää niin, että kukaan ulkopuolinen ei kuule keskusteluita. Pari osallistuu ryhmään samalta laitteelta.

Osallistuminen ja peruutusehdot

Edellytämme kokoaikaista osallistumista.

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset: toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Lisätiedot tapahtumasta

toimisto@parempiavioliitto.fi 050 3576 990