Syysseminaari

• 3.–4.10.2020
Järvenpää

Sydämellisesti tervetuloa Syysseminaariin 3.-4.10.2020 Seurakuntaopistolle Järvenpäähän

Olette lämpimästi tervetulleita myös vuosien tauon jälkeen!

Tulkaa viihtymään ja palauttamaan mieleen oppeja, joilla varmistatte parisuhteenne hyvinvoinnin myös syksyn pimentyessä. Kurssi sisältää monipuolisia luentoja ja aiheita syventäviä ryhmäkeskusteluja. Viikonvaihteen aikana avautuu mahdollisuus aiemmin opitun täydentämiseen sekä uusien näkökulmien löytämiseen yhdessä muiden kanssa.  Jos olette osallistuneet kesän tapahtumaan, olkaa ryhmäläisiinne yhteydessä ja tulkaa joukolla mukaan!

Lauantain iltaohjelmassa meitä viihdyttää koomikko Mikko Vaismaa.

Ilmoittautuminen avautuu myöhemmin.

Lastenhoitajaksi hakeminen

Haemme lastenohjaajia tapahtumaan. Kaikki 13-vuotiaat ja sitä vanhemmat nuoret, joilla on kokemusta lastenohjaamisesta, voitte hakea ohjaajaksi tapahtumaan.  Haku avautuu myöhemmin.

Huom! Täytät ilmoittautuessasi hakemuksen lastenohjaajaksi.   Mukaan pääsy vahvistetaan sähköpostitse ennen tapahtumaa,  kun tapahtumaan osallistuvien lasten määrä on selvinnyt.

Kurssimaksu

Kurssimaksu sisältää opetuksen, luentomateriaalin, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ruokailut. Maksu ei sisällä majoitusta.

Ruokailu
Kaikille osallistujille tarjotaan lauantaina tulokahvit ja suolapala, lounas ja päivällinen ja sunnuntaina lounas ja lähtökahvit. Yli 5 ruoka-aineallergiaa, lisäveloitus 8,90 € / hlö / päivä.
Erillistä dieettimaksua ei ole, mutta mahdolliset allergiat pitää ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua.

Lastenohjelma järjestetään Seurakuntaopiston pihapiirissä päiväkoti Valonassa (Y-rakennus). Mukaan mahtuu 50 lasta. Lapsen osallistumismaksuun sisältyy ohjelmanmukaiset ateriat sekä lastenhoitomaksu 50 € / lapsi. Lapsille tarjotaan lastenhoidon aikana myös pientä välipalaa.

198 € / pari
120 € / pari ryhmänohjaajat
Yli 5 ruoka-aineallergiaa: lisäveloitus 8,90 € / hlö / päivä
Osallistumismaksu alle 2-vuotiaat 50 €
Osallistumismaksu 2-4-vuotiaat 65€
Osallistumismaksu 5-12-vuotiaat 85 €

Majoitushinnasto

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse.

 Seurakuntaopiston kampuksella yöpyvät varaavat majoituksen sähköisen järjestelmän kautta. Linkki tulee tähän myöhemmin.

Pe-la hintaan ei sisälly ilta- tai aamupalaa, mutta majoitustilojen läheisyydestä löytyy keittiötilat.
La-su hintaan sisältyy iltapala ja saunat, aamupala tarjoillaan ravintola Yolandassa.
Majoituspaketti pe-la70 € / pari
Majoituspaketti la-su115 € / pari
Lasten majoitusalle 4 vuotiaat ilmainen nukkuessaan vanhemman vieressä
Lasten majoitus4-12 vuotiaat 20 € / yksi tai kaksi yötä

Muita majoitusvaihtoehtoja

Scandic-hotelli Järvenpää, Asema-aukio, 04400 Järvenpää, 09 27141, scandichotels.fi
Kokoushotelli Gustavelund, Kirkkotie 36, 04310 Tuusula, 09 273 751, gustavelund.fi
Majatalo Onnela, Rantatie 34, 04310 Tuusula, 09 258 821, onnela.com
Hotelli Krapi, Rantatie 2, 04310 Tuusula, 09 274 841, krapi.fi

Seurakuntaopisto, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää,
www.seurakuntaopisto.fi

Osallistuminen ja peruutusehdot

Edellytämme kokoaikaista osallistumista.

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta.. Huomioittehan, että myös lasten ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset: toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen kynnyksellä eteen saattaa nousta monta erilaista estettä. Rukoilkaa, että asiat järjestyvät niin, että pääsette yhdessä virkistäytymään!

Nähdään syysseminaarissa Järvenpäässä!

Hanna Ranssi-Matikainen ja Pekka Matikainen