Sielunhoidollinen seminaari

• 15.–17.11.2019
Järvenpää

Viikonlopun tavoite on itsetuntemuksen kehittäminen oman elämänhistorian ja erilaisten kokemusten käsittelyn kautta.  Kun oppii kohtaamaan ja hyväksymään oman elämäntarinansa kaikkine kokemuksineen, on helpompi ymmärtää ja auttaa muita. Parempi itsetuntemus auttaa myös voimaan paremmin omassa elämässä ja ihmissuhteissa.

Sielunhoidollista seminaaria suositellaan kaikille, jotka toimivat avioliittotyössä. Viikonlopun aikana saat aikaa työskennellä ja käydä läpi juuri itsellesi tärkeimpiä asioita turvallisessa ympäristössä. Seminaari on tarkoitettu Parempi avioliitto ry:n tapahtumaan osallistuneille aviopareille.

Viikonlopun teemana on kärsimys. Luennoilla kuulemme, miten kohdata ja suhtautua oman elämän vaikeisiin kokemuksiin sekä millaisin eväin kärsivää ihmistä voisimme kohdata. Lauantain kouluttajana toimii kirjailija ja terapeutti Salme Blomster. Mukana myös Ukke ja Elina Holappa ja Sami ja Tanja Kallio.

Seminaari sisältää luentoja ja ryhmätyöskentelyä kolmen avioparin ryhmissä. Ryhmässä jokaiselle osallistujalle on varattu tunti henkilökohtaisten asioiden käsittelyyn ja rukoukseen.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 8.11.2019.

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna tapahtuman alkuun mennessä. Ottakaa tosite mukaan tapahtumaan.

Ilmoittaudu tästä

08.00 Aamupala
08.45 Musiikkia ja ilmoitukset
LUENTO: UUDEN EDESSÄ
– Minä, sinä ja me kriisitilanteessa
Sami ja Tanja Kallio
09.45 Pienryhmät
12.30 Lounas
13.30 Päätöstilaisuus
14.15 Loppukahvit

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Kurssihinnasto

Kurssimaksu sisältää opetuksen, materiaalin, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ruokailut. Yli viidestä ruoka-aineallergiasta lisäveloitus 8,90 € / hlö / päivä. Muuta dieettimaksua ei ole. Mahdolliset ruoka-aineallergiat pitää kuitenkin ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua. Lastenohjelma järjestetään Seurakuntaopiston pihapiirissä päiväkoti Valonassa (Y-rakennus). Maksu ei sisällä majoitusta.

Kurssimaksu, jäsenet 200€ / pari
Kurssimaksu, ei-jäsenet 238 € / pari
Kurssimaksu, ryhmänohjaajat 150€/pari
5 ruoka-aineallergiaa, lisäveloitus 8,90€/ henkilö /päivä
Lasten ruokailut, alle 2-vuotiaat ilmainen
Lasten ruokailut, 2-4-vuotiaat 20€
Lasten ruokailut, 5-12-vuotiaat40€
Lastenhoitomaksu50€ / lapsi

Majoitushinnasto

Hintaan sisältyy aamu- ja iltapalat sekä saunat.

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Seurakuntaopiston kampuksella yöpyvät varaavat majoituksen sähköpostitse suoraan Gitta Nyyssöseltä, gitta.nyyssonen@kirkkopalvelut.fi pe 8.11.2019 mennessä. Su 10.11. mennessä voit peruuttaa majoituksen kuluitta, sen jälkeen peruneille lähetetään lasku.

Majoituspaketin hinta pe-su180 € /pari
Lasten majoitus pe-su, 4-12-vuotiaat20€
Lasten majoitus alle 4-vuotiaatIlmainen nukkuessaan vanhemman vieressä

Muita majoitusvaihtoehtoja

Lähistöllä sijaitsevia muita majoitusvaihtoehtoja voitte tarkastella osoitteesta tuusulanrantatie.fi

Osallistuminen ja peruutusehdot

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Mahdollisista peruutuksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi joko puhelimitse 050 357 6990 tai sähköpostitse toimisto@parempiavioliitto.fi. Jos esimerkiksi lasten mukaan tulossa tapahtuu muutoksia, kertokaa niistä mahdollisimman pian. Palautamme kurssimaksun kokonaisuudessaan edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikko ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista palautamme puolet kurssimaksusta.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen kynnyksellä eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että pääsette yhdessä virkistäytymään ja kouluttautumaan!

Seurakuntaopisto, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää, seurakuntaopisto.fi

Nähdään sielunhoidollisessa seminaarissa Järvenpäässä!

Sami ja Tanja Kallio

tanja.kallio@parempiavioliitto.fi