Ryhmänohjaajakoulutus

• 12.–13.9.2020
Järvenpää
Tule päivittämään ryhmänohjaajataitojasi! Osallistu Ryhmänohjaajakurssille Seurakuntaopistolla Järvenpäässä 12.–13.9.2020
Olette sydämellisesti tervetulleita avioliittokoulutuksen SUPERVIIKONLOPPUUN!
Koulutus kokoaa yhteen ryhmänohjaaja-, tukipari- ja luennoitsijakoulutettavat.Viikonvaihteen aikana saatte mahdollisuuden ryhmänohjaamistaitojenne kartuttamiseen omin ja pienryhmässä esiin nousevin esimerkein.
Kaikki osallistujat aloittavat viikonlopun yhteisellä luennolla. Ryhmänohjaaja- ja tukiparikoulutettavat myös päättävät viikonlopun yhdessä. Väliin mahtuu kuhunkin osa-alueeseen pureutuvaa rautaista opetusta ja rikastavia ryhmätyöhetkiä.
Koulutusta edellytetään Seurakuntaopiston ja Parempi avioliitto ry:n tapahtumissa ryhmänohjaajina toimivilta.

Ilmoittautumislinkki tulee tälle sivulle.
Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 4.9.2020.
Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte laskun sähköpostiinne. Laskun voi maksaa joko heti tai tulostaa maksettavaksi eräpäivään mennessä. Lisätiedot: toimisto@parempiavioliitto.fi

Kurssihinnasto

Kurssimaksu sisältää opetuksen, materiaalin, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ateriat.
Yli viidestä ruoka-aineallergiasta lisäveloitus 8,90 € / hlö / päivä. Muuta dieettimaksua ei ole. Mahdolliset ruoka-aineallergiat pitää kuitenkin ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua.
Lastenohjelma järjestetään Seurakuntaopiston pihapiirissä päiväkoti Valonassa (Y-rakennus).Kurssimaksu ei sisällä majoitusta.
Kurssimaksu140 € / pari yhdistyksen jäsenet
Kurssimaksu198 € / pari ei-jäsenet
5 ruoka-aineallergiaalisäveloitus 8,90 € / hlö / päivä
Lapsen osallistumismaksu, alle 2-vuotias50 €
Lapsen osallistumismaksu, 2-4-vuotias75 €
Lapsen osallistumismaksu, 5-12-vuotias 85 €

Majoitushinnasto

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse.  Seurakuntaopiston kampuksella yöpyvät varaavat majoituksen sähköisen järjestelmän kautta LINKKI TULEE TÄHÄN  viimeistään  sunnuntaina 30.8.2020.  Torstaihin 3.9.2020 mennessä voit peruuttaa majoituksen kuluitta, sen jälkeen peruneille lähetetään lasku.  Lisätietoja sähköpostitse: gitta.nyyssonen@kirkkopalvelut.fi

Pe-la hintaan ei sisälly ilta- tai aamupalaa, mutta majoitustilojen läheisyydestä löytyy keittiötilat.
La-su hintaan sisältyy iltapala ja saunat, aamupala tarjoillaan ravintola Yolandassa.
Majoituspaketti pe-la70 € / pari
Majoituspaketti la-su115 € / pari
Lasten majoitusalle 4 vuotiaat ilmainen nukkuessaan vanhemman vieressä
Lasten majoitus4-12 vuotiaat 20 € / yksi tai kaksi yötä

Muita majoitusvaihtoehtoja

Scandic-hotelli Järvenpää, Asema-aukio, 04400 Järvenpää, 09 27141, scandichotels.fi
Kokoushotelli Gustavelund, Kirkkotie 36, 04310 Tuusula, 09 273 751, gustavelund.fi
Majatalo Onnela, Rantatie 34, 04310 Tuusula, 09 258 821, onnela.com
Hotelli Krapi, Rantatie 2, 04310 Tuusula, 09 274 841, krapi.fi

Osallistuminen ja peruutusehdot

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Mahdollisista peruutuksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi joko puhelimitse 050 357 6990 tai sähköpostitse toimisto@parempiavioliitto.fi. Jos esimerkiksi lasten mukaan tulossa tapahtuu muutoksia, kertokaa niistä meille mahdollisimman pian.

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta.. Huomioittehan, että myös lasten ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen kynnyksellä eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että pääsette yhdessä virkistymään ja kouluttautumaan!

Kurssipaikka

Seurakuntaopisto, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää, seurakuntaopisto.fi

Lisätiedot

Hanna Ranssi-Matikainen, 050 462 1543 / hanna.ranssi-matikainen@parempiavioliitto.fi