Ryhmänohjaajien ja tukiparien teemakoulutus

• 24.–25.4.2021
Peurungan kylpylä, Laukaa

Sydämellisesti tervetuloa ryhmänohjaajien ja tukiparien teemakoulutukseen Peurungan kylpylään 24.-25.4.2021! Tule syventämään suhdetta puolisoosi sekä kerryttämään uutta osaamista haastaviin kohtaamisiin parisuhdetyössä.

Koulutusviikonvaihde on tarkoitettu Parempi avioliitto ry:n ryhmänohjaajille, ryhmänohjaajiksi aikoville sekä tukipareille ja tukipareiksi aikoville.

Lauantai 24.4.

Sunnuntai 25.4.

Tapahtuman hinta (Hinnat päivittyvät, alla suuntaa antavat vuoden 2020 hinnat)

Kurssimaksu
Kurssimaksu on 230 € / pari. Hinta sisältää lauantain ja sunnuntain luennot, pienryhmäryhmätyöskentelyn, kurssimateriaalin sekä ohjelmanmukaiset ateriat.

Majoitus
Kukin varaa majoituksen itse. Peurungan kylpylässä yöpyjien varaukset onnistuvat tarjoushinnalla 65€ / hlö / vrk kahden hengen huoneessa, kun varaaja mainitsee tulevansa Parempi avioliitto -tilaisuuteen. Majoitus kylpylähotellin päärakennuksessa kaikkien palveluiden läheisyydessä. Hintaan sisältyy aamiainen sekä teemakylpylän ja kuntosalien vapaa käyttö. Hotellihuoneen saa käyttöön la klo 15, jos saavutte paikalle lauantaina. Hotellivaraukset osoitteesta peurunka@peurunka.fi

Kurssimaksu230 € / pari
Majoitus64,50 € / hlö / vrk

Kurssipaikka

Kylpylähotelli Peurunka, 020 751 601
Peurungantie 85, 41340 LAUKAA, www.peurunka.fi

Peurunka sijaitsee noin puolen tunnin ajomatkan päässä Jyväskylästä ja 15 minuutin päässä Tikkakosken lentoasemalta.

Vietä ikimuistoinen viikonvaihde Kylpylähotelli Peurungassa! Kiipeä 14 metrin korkeuteen lasitorniin, näe upeat maisemat ja laske alas Pohjoismaiden pisin 130-metrinen vesiliukumäki. Avaruuskylpylän teemana on painottomuuden illuusio.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Hotelli laskuttaa peruuttamattoman huoneen. Majoituksen peruutukset suoraan hotellille.

Tervetuloa Peurunkaan!

Elina Holappa