Ryhmänohjaajien ja tukiparien teemakoulutus

• 25.–26.4.2020
Peurunka

Sydämellisesti tervetuloa ryhmänohjaajien ja tukiparien teemakoulutukseen Peurungan kylpylään 25.-26.4.2020! Tule syventämään suhdetta puolisoosi sekä kerryttämään uutta osaamista haastaviin kohtaamisiin parisuhdetyössä.

Koulutusviikonvaihde on tarkoitettu Parempi avioliitto ry:n ryhmänohjaajille, ryhmänohjaajiksi aikoville sekä tukipareille ja tukipareiksi aikoville. Huomioittehan, että yhdistyksen tapahtumissa ryhmänohjaajina toimivilta edellytetään ryhmänohjaajakoulutuksen suorittamista. Seuraava ryhmänohjaajakoulutus järjestetään syyskuussa 2020.

Lauantain kouluttajavieras on perheneuvoja, pastori Pekka Puukko Jyväskylän perheasiain neuvottelukeskuksesta. Puukko on auttanut vaikeissa tilanteissa olevia pareja yli kahden vuosikymmenen ajan. Hänen erityisalojaan ovat lähisuhdeväkivalta ja uusperhetyö. Viikonloppuna Puukko opettaa omien rajojen tunnistamisesta auttamistyössä ja parisuhteen vaietuista salaisuuksista.

Sunnuntaina äänessä ovat vertaisparit. Lauri Ala ja Tiiu Raid-Ala puhuvat nykyajalle yleisestä ilmiöstä oman ajankäytön hallinnasta runsaiden vaihtoehtojen keskellä sekä johdattavat tekemään hyvinvointia tukevia arjen valintoja. Marko ja Anna Huhtala pohtivat omaa ja yhteistä kutsumusta. Miten löytää yhteinen sävel, kun toinen on valmis lähtemään mukaan kaikkeen ja toinen harkitsee tarkemmin, mihin suostuu?

Viikonlopussa on myös tarjolla esirukouspalvelua ajan varanneille. Lista on lauantaiaamusta lähtien auditorion ovella.

Ohjelma käynnistyy lauantaina 25.4.2020 klo 9.30 tervetulokahveilla ja päättyy sunnuntaina 26.4.2019 jumalanpalvelukseen klo 16.15. Yhdistyksen vuosikokous pidetään auditoriossa lauantai-iltana klo 18.30. Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa.

Olemme siirtymässä verkkokauppaympäristöön.

Ilmoittautumislinkki avautuu  tammikuussa.

Lauantai 25.4.

09.30 Tervetulokahvit auditorion edustalla
09.50 Lastenohjelma alkaa auditorion viereisessä tilassa
10.00 Aloitus ja musiikki auditoriossa
LUENTO 1: Mistä et puhu minulle?
– Pienikin pimittäminen nakertaa luottamusta
PEKKA PUUKKO

Tauko

LUENTO 2: Rajansa kaikella
– Auttaminen omien voimavarojen ja kykyjen mukaisesti
PEKKA PUUKKO
12.30Lounas, Peurankello Tasting
13.30Pienryhmät hotellihuoneissa
15.30 Ulkoilua ja kylpylärientoja, kaikki tilat käytössämme
17.00 Päivällinen, Peurankello Tasting,
18.30 Parempi avioliitto ry:n vuosikokous auditoriossa

Sunnuntai 26.4.

07.00 Aamiainen noutopöydästä vapaaseen tahtiin hotellissa majoittuville
08.50 Lastenohjelma alkaa auditorion viereisessä tilassa
09.00 Aloitus ja musiikki auditoriossa
LUENTO: Kamalasti kaikkea!
– Arvosta aikaasi
LAURI ALA JA TIIU RAID-ALA
Pienryhmät hotellihuoneissa
12.00 Lounas, Peurankello Tasting
13.00 Aloitus ja musiikki auditoriossa
LUENTO: Minun vai meidän kutsumus?
MARKO JA ANNA HUHTALA
Pienryhmät hotellihuoneissa
15.30 Päätösjumalanpalvelus

Tapahtuman hinta

Kurssimaksu
Kurssimaksu on 230 € / pari. Hinta sisältää lauantain ja sunnuntain luennot, pienryhmäryhmätyöskentelyn, kurssimateriaalin sekä ohjelmanmukaiset ateriat.

Majoitus
Kukin varaa majoituksen itse. Peurungan kylpylässä yöpyjien varaukset onnistuvat tarjoushinnalla 64,50 € / hlö / vrk kahden hengen huoneessa, kun varaaja mainitsee tulevansa Parempi avioliitto -tilaisuuteen. Majoitus kylpylähotellin päärakennuksessa kaikkien palveluiden läheisyydessä. Hintaan sisältyy aamiainen sekä teemakylpylän ja kuntosalien vapaa käyttö. Hotellihuoneen saa käyttöön la klo 15, jos saavutte paikalle lauantaina. Hotellivaraukset osoitteesta peurunka@peurunka.fi

Kurssimaksu230 € / pari
Majoitus64,50 € / hlö / vrk

Kurssipaikka

Kylpylähotelli Peurunka, 020 751 601
Peurungantie 85, 41340 LAUKAA, www.peurunka.fi

Peurunka sijaitsee noin puolen tunnin ajomatkan päässä Jyväskylästä ja 15 minuutin päässä Tikkakosken lentoasemalta.

Vietä ikimuistoinen viikonvaihde Kylpylähotelli Peurungassa! Kiipeä 14 metrin korkeuteen lasitorniin, näe upeat maisemat ja laske alas Pohjoismaiden pisin 130-metrinen vesiliukumäki. Avaruuskylpylän teemana on painottomuuden illuusio.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Hotelli laskuttaa peruuttamattoman huoneen. Majoituksen peruutukset suoraan hotellille.

Tervetuloa Peurunkaan!

Elina Holappa