Teemakoulutus vapaaehtoisille

• 24.–25.4.2021
Peurungan kylpylä, Laukaa

Tervetuloa teemakoulutukseen Peurungan kylpylään 24.-25.4.2021! Tule syventämään suhdetta puolisoosi sekä kerryttämään uutta osaamista haastaviin kohtaamisiin parisuhdetyössä.

Koulutusviikonvaihde on tarkoitettu Parempi avioliitto ry:n ryhmänohjaajille, ryhmänohjaajiksi aikoville sekä tukipareille ja tukipareiksi aikoville.

Lauantain kouluttajavieras on perheneuvoja, pastori Pekka Puukko Jyväskylän perheasiain neuvottelukeskuksesta. Puukko on auttanut vaikeissa tilanteissa olevia pareja yli kahden vuosikymmenen ajan. Hänen erityisalojaan ovat lähisuhdeväkivalta ja uusperhetyö. Viikonloppuna Puukko opettaa omien rajojen tunnistamisesta auttamistyössä ja parisuhteen vaietuista salaisuuksista.

Sunnuntaina äänessä ovat vertaisparit. Lauri Ala ja Tiiu Raid-Ala puhuvat kriiseistä ja niiden vaikutuksesta muiden auttamiseen. Marko ja Anna Huhtala pohtivat omaa ja yhteistä kutsumusta. Miten löytää yhteinen sävel, kun toinen on valmis lähtemään mukaan kaikkeen ja toinen harkitsee tarkemmin, mihin suostuu?

Ohjelma käynnistyy lauantaina 24.4.2021 klo 9.30 tervetulokahveilla ja päättyy sunnuntaina 25.4.2021 jumalanpalvelukseen klo 16.15.

Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa.

Ilmoittaudu viimeistään to 8.4.2021.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokauppamme kautta.
Verkkokaupan käyttöohjeet

Lauantai 24.4.

9:30 Ilmoittautuminen ja tervetulokahvit auditorion edustalla
10:00 Aloitus ja musiikkia
LUENTO 1: Mistä et puhu minulle?
-Pienikin pimittäminen nakertaa luottamusta
Pekka Puukko
LUENTO 2: Rajansa kaikella
-Auttaminen omien voimavarojen ja kykyjen mukaan
Pekka Puukko
12.30 Lounas, Peurankello Tasting
13.30 Ulkoilua ja kylpylärientoja
15.00 Pienryhmät hotellihuoneissa
17.00 Päivällinen, Peurankello Tasting

Sunnuntai 25.4.

07.00 Aamiainen noutopöydästä vapaaseen tahtiin hotellissa majoittuville
09.00 Aloitus ja musiikkia auditoriossa
LUENTO 3: Meidän ja muiden kriisit
-Toisten rinnalla kulkeminen, kun itselläkin on vaikeaa
Lauri Ala ja Tiiu Raid-Ala
Pienryhmät hotellihuoneissa
Huoneiden luovutus
12.00 Lounas, Peurankello Tasting
13.00 Aloitus ja musiikki auditoriossa
LUENTO 4: Minun vai meidän kutsumus?
Marko ja Anna Huhtala
Pienryhmät hotellin oleskelutiloissa tai ulkona
15.30 Päätösjumalanpalvelus

Pidätämme oikeuden muutoksiin ohjelmassa.

Tapahtuman hinta

Kurssimaksu
Kurssimaksu on 230 € / pari. Hinta sisältää lauantain ja sunnuntain luennot, pienryhmäryhmätyöskentelyn, kurssimateriaalin sekä ohjelmanmukaiset ateriat.

Majoitus
Kukin varaa majoituksen itse. Peurungan kylpylässä yöpyjien varaukset onnistuvat tarjoushinnalla 65€ / hlö / vrk kahden hengen huoneessa, kun varaaja mainitsee tulevansa Parempi avioliitto -tilaisuuteen. Majoitus kylpylähotellin päärakennuksessa kaikkien palveluiden läheisyydessä. Hintaan sisältyy aamiainen sekä teemakylpylän ja kuntosalien vapaa käyttö. Hotellihuoneen saa käyttöön la klo 15, jos saavutte paikalle lauantaina. Hotellivaraukset osoitteesta peurunka@peurunka.fi

Kurssimaksu230 € / pari
Majoitus65 € / hlö / vrk

Kurssipaikka

Kylpylähotelli Peurunka, 020 751 601
Peurungantie 85, 41340 LAUKAA, www.peurunka.fi

Peurunka sijaitsee noin puolen tunnin ajomatkan päässä Jyväskylästä ja 15 minuutin päässä Tikkakosken lentoasemalta.

Vietä ikimuistoinen viikonvaihde Kylpylähotelli Peurungassa! Kiipeä 14 metrin korkeuteen lasitorniin, näe upeat maisemat ja laske alas Pohjoismaiden pisin 130-metrinen vesiliukumäki. Avaruuskylpylän teemana on painottomuuden illuusio.

Koronan vaikutukset tapahtumaan

Seuraamme tiiviisti hallituksen ja THL:n koronaohjeistusta ja otamme sen hyvin vakavasti. Pyrimme turvaamaan jokaisen tapahtumaan saapuvan terveyden. Pyydämme, ettet saavu paikalle, jos teillä on minkäänlaisia koronalle tyypillisiä flunssa- tai vatsaoireita. Pyydämme myös, ettet osallistu tapahtumaan, jos olet saapunut korkean koronariskin alueen maasta alle 14 vrk ennen tapahtuman alkua tai epäilet altistuneesi koronavirukselle.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Hotelli laskuttaa peruuttamattoman huoneen. Majoituksen peruutukset suoraan hotellille.

Tervetuloa Peurunkaan!

Elina Holappa
elina.holappa@parempiavioliitto.fi
045 6694 694

Tanja Kallio
tanja.kallio@parempiavioliitto.fi
040 5627 981

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.