Syvemmälle – parisuhteen perustuksiin, Parisuhdekurssi verkossa

• 30.7.–1.8.2021
Verkossa

Nyt teillä on mahdollisuus osallistua matalalla kynnyksellä parisuhdekurssille. Tulkaa yhdessä haistelemaan, millaista parisuhteen hoitaminen voi olla. Samalla saatte kokea yhteyttä muiden osallistujien kanssa turvallisessa ilmapiirissä.

Mitä kurssi sisältää?

Kurssilta saatte tutkitusti toimivan työkalupakin parisuhteen hoitamiseen. Yksi tärkeimmistä teemoista on vuorovaikutustaitojen lisääminen, sillä toimimattoman kommunikaation tiedetään olevan eräs tavallisimmista syistä parisuhdeongelmien taustalla. Lisäksi kurssilla käsitellään sitoutumista ja avioliiton vaiheita, rakkauden tuhoojia, itsetunnon vaikutusta parisuhteeseen, luottamusta ja anteeksiantamista sekä seksuaalisuutta ja muita suhdetarpeita.

Kurssi rakentuu luennoista sekä pienryhmä- tai parikeskusteluista. Vertaisryhmässä luennon teemoista keskustellaan muiden osallistujien kanssa luottamuksellisesti. Halutessanne voitte tehdä tehtäviä myös kahdestaan.

Miten pääsen mukaan?

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupan kautta.

ILMOIttaudu tästä

Tutustu: Verkkokaupan käyttöohjeet

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne.

Ilmoittautuminen päättyy ti 27.7.2021.

Kurssin hinta

120 € / pari

– 60 € / ryhmänohjaajapari

Pe 30.7.

Sitoutuminen ja avioliiton vaiheet
Vuorovaikutuksen työkalupakki
16.00 Päivä päättyy

Toiminnallista iltaohjelmaa

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

La 31.7.
10.00 Lähetys alkaa
Rakasta puolisoasi niin kuin itseäsi
Suhdetarpeet
16.00 Päivä päättyy

Toiminnallista iltaohjelmaa

Su 1.8.
Rakkauden tuhoojat
Luottamus ja anteeksiantaminen
16.00 Tapahtuma päättyy

Kenelle kurssi sopii?

Voitte osallistua juuri siellä, missä ikinä olette. Tuomme tutkitusti toimivan parisuhdeosaamisemme luoksenne helposti saavutettavassa muodossa. Tämän kurssin avulla voitte syventää parisuhdettanne, vaikka ette olisi aiemmin osallistuneet millekään parisuhdekurssille.

Kurssi sopii kaikille pareille, jotka haluavat:

• kehittää vuorovaikutustaitojaan parisuhteessa
  • oppia ymmärtämään toisiaan paremmin
  • lisätä läheisyyttä parisuhteessaan
  • rakastua uudelleen ja syvemmin toisiinsa

Mitä välineitä tarvitsen?

Tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voit osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei välttämättä ole optimaalinen. Kurssitallenteet voitte katsoa yhdessä milloin tahansa verkkotapahtuman aikana, mikäli esimerkiksi lastenhoitotilanne hankaloittaa kurssille osallistumista tiettynä kellonaikana.

Ennakkotehtävä

Lähetämme ilmoittautuneille kurssin teemoihin virittävän ennakkotehtävän sähköisen tervetulokirjeen yhteydessä.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä laskun kokonaissumman.

Peruutukset osoitteeseen toimisto@parempiavioliitto.fi tai puhelimitse 050 357 6990.

Lisätiedot kurssista

toimisto@parempiavioliitto.fi , 050 3576 990

Tukea ennen tapahtumaa ja sen jälkeen

Jos kaipaatte tukea parisuhteeseenne, mutta tapahtumaan on vielä aikaa tai jos tapahtuman jälkeen tuntuu siltä, että haluaisitte jutella jonkun kanssa, voitte hakea tukiparia.

Tukipari on koulutettu, vapaaehtoinen pariskunta, joka tukee toisia pareja haastavissa parisuhdetilanteissa. Tukiparin saa maksutta ja nopeasti, noin viikossa. Tukipari pyritään löytämään mahdollisimman läheltä asuinpaikkaanne ja tapaamiset myös etäyhteyksin ovat mahdollisia. Koskaan ei ole liian aikaista hakea tukiparia.

Hae tukiparia

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.