Olet tärkein ruuhkavuosissa -parisuhdekurssi

Verkko

PARISKUNNAT

Helpotusta ruuhkavuosien paineisiin

TOIVEUUSINTA KESÄKUUSTA! Nyt on mahdollisuus katsella innostavia luentoja ja työstää ruuhkavuosien kiperiä kysymyksiä omaan tahtiin. Olet tärkein ruuhkavuosissa -kurssi järjestetään toiveuusintana niin, että kurssi on avoinna kahden viikon ajan. Sama kurssi järjestettiin viikonlopun mittaisena kesäkuussa.

Monet pienten lasten ja kouluikäisten vanhemmat kokevat parisuhteen ruuhkavuodet koetteleviksi. Lasten tarpeiden ja työelämävaatimusten paineissa voi olla vaikeaa löytää aikaa teille kahdelle. Parisuhde uhkaa jäädä sivuraiteelle kasvaneen perheen dynamiikassa. Vanhempien suhde on kuitenkin perheen ydin, josta hyvinvointi säteilee kaikkialle.

Kurssin jälkeen

• kuuntelette herkemmin toistenne odotuksia
  • tiedätte, miten stressistä voi palautua
  • tunnistatte omia voimavarojanne ja osaatte varoa voimavarkaita
  • osaatte punnita työn ja perheen rooleja elämässänne.

Miten toiminnan kristillisyys näkyy tapahtumissa?

Osallistuminen

Voitte osallistua kurssille oman aikataulunne mukaan 1.-15.9.2022 välisenä aikana. Kaikki luennot ja tehtäväpolut löytyvät Howspace-verkkoalustalta. Kurssi kannattaa käydä läpi useassa osassa niin että pääsette rauhassa paneutumaan kaikkiin aiheisiin.  Materiaalit säilyvät alustalla to 15.9.2022 kello 24 asti.  Luentodiat ja tehtävät voit ladata omalle laitteellesi ja palata niihin myöhemminkin.

Osallistumiseen tarvitsette tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voitte osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei välttämättä ole optimaalinen.

Ilmoittaudu

Miten luon oman tilin, jotta pääsen ilmoittautumaan?

Ilmoittautuminen päättyy ti 30.8. klo 16.

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä. Lisätietoa kurssista lähetämme lähempänä kurssia.

80 € / osallistujapari.

Jos teillä on taloudellisia haasteita osallistumisessa.

Kurssin luennot

Vanhemmuuden oppivuodet – erilaisista odotuksista parempaan vuorovaikutukseen
Suvimaaria ja Ilkka Puusaari
Arjen taikaa – resilienssitekijät parisuhteessa ja perhe-elämässä
psykologitutkija, perheterapeutti Eeva-Leena Kataja
Kamalan ihana arki – voimavarat ja voimavarkaat
Leena ja Johan Helkkula
Yhteinen palapeli – perheen ja muiden elämänalueiden yhteensovittamisesta
Anna ja Marko Huhtala

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi / 050 3576990.

Lisätiedot kurssista

toimisto@parempiavioliitto.fi , p. 050 357 6990

Tapahtuman jälkeen

Parisuhdetapahtuman jälkeen saatte pääsyn havainnolliseen ja kiinnostavaan Jatkostepit-materiaaliin verkossa.