Naisten viikonloppu Lapualla

• 3.–5.4.2020
Lapua

Sydämellisesti tervetuloa naisten omaan viikonloppuun Lapuan Seurakuntaopistolle!
3. – 5.4.2020! Tapahtuman teemana ”Äidin ikävä”

Huhtikuinen viikonloppu kutsuu kaikenikäisiä naisia: elämäntilanteesta riippumatta yhdessä olemme enemmän. Lahjoita itsellesi miniloma, jonka aikana saat levätä ja kohdata sekä valita itsellesi mieluisimmat sisällöt tarjonnastamme. Lapuan opiston kaunis miljöö tarjoaa oivat puitteet ansaittuun keidashetkeen arjen keskellä.

Mukana luennoimassa filosofian ja valtiotieteen maisteri Saara Kinnunen, joka on sosiaalipsykologi sekä psykoterapeutti. Hän on julkaissut useita teoksia ja luennoinut laajasti mm. parisuhteeseen, perheeseen ja sielunhoitoon liittyvistä teemoista. Tällä kertaa kuulemme opetusta hänen uusimman kirjansa, Äidin ikävä, pohjalta.

Äiti kulkee aina mukana – tai äidin ikävä. Äiti on meille se läheisin ihminen, johon lapsi kiinnittyy joko turvallisesti tai turvattomasti. Siksi täyttymätön äidin ikävä jättää erityisen syvät jäljet käsitykseen itsestä ja omasta arvosta. Äiti sitoo lapsensa tahattomalla ja tiedostamattomalla tavalla itseensä. Joskus jopa kuollut äiti vaikuttaa päätösten tekoon ja aiheuttaa syyllisyyttä tai häpeää. Lohdullista kyllä äidin ikävää voidaan työstää ja päästää irti traumatisoivasta menneisyydestä. Mahdollisuus elämään omana itsenä on olemassa.

Ilmoittautuminen viimeistään pe 27.3.2020.

Ilmoittautumislinkki aukeaa tällä sivulla mahdollisimman pian.

Perjantai 3.4.

17.00 majoittuminen ja ruokailu
19.00 Tervetuloa! tapahtuman yhteinen aloitus salissa
21.00 iltapala, itsepalvelu ruokasalissa
21.45 rukoushetki päivän päätteeksi

Lauantai 4.4.

8.00 aamupala
9.00 yhteinen hetki salissa
Äidin ikävä – Saara Kinnunen
ryhmät
12.00 ruokailu
12.45 yhteinen hetki salissa, aktiviteettien esittely

Erilaisia aktiviteetteja:

korupaja, tyylitunti, mahdollisuus sielunhoitoon, ulkoilua, hemmotteluhoitoja varattavissa, kirje äidille

15.15 päiväkahvi
15.45 Aktiviteetit jatkuvat
17.00 ruokailu, jatkuu klo 18.00 saakka
Saunat lämpiminä klo 16.00 alkaen
18.30 Mitä äiti aina sanoi? – Äidin perintönä suhde seksuaalisuuteen
Saara Kinnunen
Rukouspalvelu
21.00 iltapala, itsepalvelu ruokasalissa

Sunnuntai 5.4.

8.00 aamupala
9.00 yhteinen hetki salissa
Äidin ikävä – Saara Kinnunen
ryhmät
11.45 ruokailu
13.00 Messu ja ehtoollinen
Kotimatkalle

Ohjelma edellyttää kokoaikaista osallistumista.

Naisten viikonlopussa ei valitettavasti ole järjestettyä lastenhoitoa ja tämän vuoksi lapsia ei voi ottaa mukaan.  Rukoile hoidon järjestymistä muuten.

Tapahtuman hinta

Hinta 120 euroa/henkilö sisältäen kurssiohjelman ja ohjelmassa mainitut ruokailut. Hinta ei sisällä majoitusta, joka varataan erikseen suoraan opistolta: marianne.vuorela@seurakuntaopisto.fi

Majoituksen hinta:

50 euroa/2 yötä/ 2 hengen huone
 40 euroa/hlö/yö 2 hengen huone

Yhden hengen huoneen lisämaksu 20 euroa/yö.

Erityisruokavaliosta peritään 10 euron maksu (ei koske laktoositon, gluteeniton, kalaton)

Lisätiedot tapahtumasta

Tiedustelut majoitukseen ja tiloihin liittyen: Marianne Vuorela p. 044 756 6020, marianne.vuorela@seurakuntaopisto.fi

Sisällön osalta lisätietoja antaa Parempi avioliitto ry:stä Suvi Solanto p. 050 910 3970, suvi.solanto@parempiavioliitto.fi

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta.

”Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun” Jes.43:1

Sydämellisesti tervetuloa!