Naisten viikonloppu Lapualla *TAPAHTUMA PERUTTU*

• 17.–19.9.2021
Lapua

Lapua kutsuu!

Sydämellisesti tervetuloa naisten omaan viikonloppuun Lapuan Seurakuntaopistolle!
17. – 19.9.2021! Tapahtuman teemana ”Äidin ikävä”

Syksyisen värikäs viikonloppu kutsuu kaikenikäisiä naisia: elämäntilanteesta riippumatta yhdessä olemme enemmän. Lahjoita itsellesi miniloma, jonka aikana saat levätä ja kohdata sekä valita itsellesi mieluisimmat sisällöt tarjonnastamme. Lapuan opiston kaunis miljöö tarjoaa oivat puitteet ansaittuun keidashetkeen arjen keskellä.

Mukana luennoimassa filosofian ja valtiotieteen maisteri Saara Kinnunen, joka on sosiaalipsykologi sekä psykoterapeutti. Hän on julkaissut useita teoksia ja luennoinut laajasti mm. parisuhteeseen, perheeseen ja sielunhoitoon liittyvistä teemoista. Tällä kertaa kuulemme Saaran opetusta uusimman kirjansa, Äidin ikävä, pohjalta.

Äiti kulkee aina mukana – tai äidin ikävä. Äiti on meille se läheisin ihminen, johon lapsi kiinnittyy joko turvallisesti tai turvattomasti. Siksi täyttymätön äidin ikävä jättää erityisen syvät jäljet käsitykseen itsestä ja omasta arvosta. Äiti sitoo lapsensa tahattomalla ja tiedostamattomalla tavalla itseensä. Joskus jopa kuollut äiti vaikuttaa päätösten tekoon ja aiheuttaa syyllisyyttä tai häpeää. Lohdullista kyllä äidin ikävää voidaan työstää ja päästää irti traumatisoivasta menneisyydestä. Mahdollisuus elämään omana itsenä on olemassa.

Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa.

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokauppamme kautta.
Verkkokaupan käyttöohjeet

Perjantai 17.9.

17.00 majoittuminen ja ruokailu
19.00 Tervetuloa! tapahtuman yhteinen aloitus salissa
21.00 iltapala, itsepalvelu ruokasalissa
21.45 rukoushetki päivän päätteeksi

Lauantai 18.9.

8.00 aamupala
9.00 yhteinen hetki salissa
Äidin ikävä – Saara Kinnunen
ryhmät
12.00 ruokailu
12.45 yhteinen hetki salissa, aktiviteettien esittely

Erilaisia aktiviteetteja:

mahdollisuus sielunhoitoon, askartelua, ulkoilua, hemmotteluhoitoja varattavissa, kirje äidille ym.

15.15 päiväkahvi
15.45 Aktiviteetit jatkuvat
17.00 ruokailu, jatkuu klo 18.00 saakka
Saunat lämpiminä klo 16.00 alkaen
18.30 Mitä äiti aina sanoi? –
Saara Kinnunen
Rukouspalvelu
21.00 iltapala, itsepalvelu ruokasalissa

Sunnuntai 19.9.

8.00 aamupala
9.00 yhteinen hetki salissa
Äidin ikävä – Saara Kinnunen
ryhmät
11.45 ruokailu
13.00 Messu ja ehtoollinen
Kotimatkalle

Ohjelma edellyttää kokoaikaista osallistumista.  Pidätämme oikeuden muutoksiin ohjelmassa.

Naisten viikonlopussa ei valitettavasti ole järjestettyä lastenhoitoa ja tämän vuoksi lapsia ei voi ottaa mukaan.  Rukoile hoidon järjestymistä muuten.

Tapahtuman hinta

Hinta 120 euroa/henkilö sisältäen kurssiohjelman ja ohjelmassa mainitut ruokailut. Hinta ei sisällä majoitusta, joka varataan erikseen tämän linkin kautta: https://ssl.eventilla.com/event/nqK8R

Majoituksen hinta:

50 euroa/hlö/2 yötä/ 2 hengen huone
 40 euroa/hlö/yö 2 hengen huone

Yhden hengen huoneen lisämaksu 20 euroa/yö.

Erityisruokavaliosta (mm.vegaani) peritään 10 euron maksu (ei koske kasvisruoka, laktoositon, gluteeniton, kalaton).

Koronan vaikutukset tapahtumaan

Seuraamme tiiviisti hallituksen ja THL:n koronaohjeistusta ja otamme sen hyvin vakavasti. Pyrimme turvaamaan jokaisen tapahtumaan saapuvan terveyden. Pyydämme, ettet saavu paikalle, jos teillä on minkäänlaisia koronalle tyypillisiä flunssa- tai vatsaoireita. Pyydämme myös, ettet osallistu tapahtumaan, jos olet saapunut korkean koronariskin alueen maasta alle 14 vrk ennen tapahtuman alkua tai epäilet altistuneesi koronavirukselle.

Lisätiedot tapahtumasta

Tiedustelut majoitukseen ja tiloihin liittyen: p. 044 756 6020, myynti.lapua@seurakuntaopisto.fi

Sisällön osalta lisätietoja antaa Parempi avioliitto ry:stä Suvi Solanto p. 050 910 3970, suvi.solanto@parempiavioliitto.fi

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta.

”Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun” Jes.43:1

Sydämellisesti tervetuloa!
Naistyön tiimi

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.