Toivon valossa. Naisten viikonloppu

• 8.–10.4.2022
Lapua

Naisten oma huhtikuinen viikonloppu kutsuu kokoontumaan yhteen, toivon valossa. Elämäntilanteesta riippumatta olemme yhdessä  enemmän. Lahjoita itsellesi miniloma, jonka aikana saat levätä ja kohdata muita sekä valita itsellesi mieluisimmat sisällöt ohjelmasta. Lapuan opiston kaunis miljöö tarjoaa oivat puitteet ansaittuun keidashetkeen arjen keskellä.

Irtautumalla arjesta saattaa löytää itsestään aivan uusia voimavaroja. Viikonlopun sisältö on luotu vastaamaan juuri nykyhetken toiveisiin, toivon heräämiseen ja valon voittamiseen. Puhujavieraana Lapuan oma, kristillisen kentän monitoiminainen ja Sana-lehden päätoimittaja Heli Karhumäki.

Mitä kurssi sisältää?

Viikonlopun aikana kuullaan puheenvuoroja voimavaroista, oman jaksamisen tärkeydestä ja siitä, kuinka löytää luovuuden lähteille, vaikka kaikki elämässä ei sujuisi suunnitellun mukaisesti. Mukana kulkee omien piilevien lahjojen valjastaminen ilahduttamaan arjessa sekä luottamus meitä suurempaan, Taivaan Isän käsien kannatteluun. Teemoja syvennetään  pienryhmäkeskusteluissa ja erilaisissa työpajoissa. Vaihtoehtoja löytyy kirjoittamisesta kehollisiin työskentelytapoihin, ja oman unelmakartan rakentamisesta kädentaitoihin.

Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa.

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupan kautta.

ILMOIttaudu tästä

Tutustu: Verkkokaupan käyttöohjeet

Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 1.4.2022. Suosittelemme ilmoittautumaan hyvissä ajoin, jotta varmistatte paikkanne. Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä.

Kurssimaksu

Kurssimaksu sisältää luennot, pienryhmätyöskentelyn, työpajat materiaaleineen sekä ohjelmanmukaiset ateriat. Maksu ei sisällä majoitusta. Erityisdieetistä lisämaksu 30 € / hlö.  Mahdolliset ruoka-aineallergiat tulee mainita ilmoittautumisen yhteydessä, jotta keittiö osaa varautua.

Kurssimaksu120 €
Erityisdieetti   (laktoositon, gluteeniton, kalaton tai kasvisruokavalio eivät aiheuta lisämaksua)30 €

Perjantai 8.4.

11.45 Lounas
13.00 Messu

Loppukahvit ja kotimatkalle

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Kenelle kurssi sopii?

Kurssi sopii kaikenlaisissa elämäntilanteissa oleville ja kaikenikäisille naisille, jotka haluavat:

• ottaa hetken tauon arjesta
  • oppia ymmärtämään itseään paremmin
  • levähtää ja nauttia valmiiden pöytien tarjoiluista
  • kokea yhteyttä muiden naisten seurassa sekä saada vertaistukea.

Avustusta tapahtuman osallistumismaksuun

Parempi avioliitto ry myöntää avustuksia yksityishenkilöille yhdistyksen järjestämien kurssien kustannusten kattamiseen. Avustus koskee kurssimaksuja ja kattaa noin puolet kurssihinnasta.

Avustushakemustuote valitaan verkkokaupassa tapahtumaan ilmoittautumisen yhteydessä niissä tapahtumissa, joihin avustuksia myönnetään. Avustuspäätös tehdään kahden viikon kuluessa ilmoittautumisesta ja sen jälkeen saatte sähköpostiin laskun.

Majoitushinnasto

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Majoituksesta vastaa STEP-koulutus.
STEP-koulutuksen Lapuan kampuksella yöpyvät varaavat majoituksen viimeistään sunnuntaina 27.3.2022. Linkki majoituksen varaamiseen: https://ssl.eventilla.com/event/mkMgG
Majoituksen peruutus on mahdollista veloituksetta 1.4.2022 asti. Majoituksen peruutukset: myynti.lapua@step.fi / 044 756 6020.

Majoituspaketti / hlö / pe-su / 2 hh50 €
Majoituspaketti / hlö / pe-su / 1 hh90 €

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet laskun kokonaissummasta. Peruutukset ja muut muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai puhelimitse 050 3576990.
Huomaathan, että mahdollinen majoitusvaraus on peruttava erikseen.

Koronan vaikutukset
tapahtumaan

Koronan torjumisen suhteen noudatamme niitä rajoituksia, jotka aluehallintovirastot asettavat. Jos koronapassia yleisesti vaaditaan kurssin ajankohtana, käytäntö on kurssilla sama.

Pyrimme turvaamaan jokaisen tapahtumaan saapuvan terveyden. Pyydämme, ettet saavu paikalle, jos teillä on minkäänlaisia koronalle tyypillisiä flunssa- tai vatsaoireita. Pyydämme myös, ettet osallistu tapahtumaan, jos olet saapunut korkean koronariskin alueen maasta alle 14 vuorokautta ennen tapahtuman alkua tai epäilet altistuneesi koronavirukselle.

STEP-koulutuksen Lapuan kampus, Siiriläntie 11–13, 62100 Lapua,
step.fi

Lisätiedot tapahtumasta

Suvi Solanto, suvi.solanto@parempiavioliitto.fi

”Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun” Jes.43:1

Nähdään Lapualla!

Tapahtumatiimin puolesta
Suvi Solanto

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.