Naisten viikonloppu, Järvenpää

• 26.–27.10.2019
Järvenpää

Viikonvaihteen tavoitteena on tarjota mahdollisuus arjen kiireiden keskellä pysähtymiseen, lepoon ja omien ajatusten kuulemiseen. Nauti valmiin pöydän antimista ja puhuttelevista luennoista! Pääset jakamaan ajatuksiasi pienryhmäkeskusteluissa ja kohtaamaan uusia sekä vanhoja tuttavuuksia. Olet lämpimästi tervetullut naisten omaan tapahtumaan.

Mukana asiantuntijavieras Ilona Rauhala, arvostettu psykologi, valmentaja sekä tietokirjailija. Ilonalla on laaja kokemus yksilöiden ja yritysten valmentamisesta.
Hän on tuttu kasvo useista tv-ohjelmista, kolumneista ja lehtiartikkeleista. Ilonan omakohtainen ja kannustava tyyli auttaa kuulijoita oivaltamaan omat vahvuutensa. Naistenpäivillä hän puhuu naiseuden vaatimuksista ja rooleista, joihin koitamme samanaikaisesti mahtua.

Teologian tohtori, tietokirjailija ja Parempi avioliitto ry:n toiminnanjohtaja Hanna Ranssi-Matikainen pohtii omassa puheenvuorossaan omien rajojen löytämistä ja niistä kiinni pitämistä naisen elämän tiimellyksessä.

Tapahtumassa mukana myös paikallisia naisyrittäjiä, joiden ihaniin tuotteisiin ennätät lauantain päivällisen jälkeen tutustua. Varaa viikonloppu itsellesi ja tule mukaan!

Viimeinen ilmoittautumispäivä on to 17.10.2019.
Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saat laskun sähköpostiisi. Lasku tulee olla maksettuna tapahtuman alkuun mennessä.

Ilona Rauhala

Lauantai 26.10.
09.00 Ilmoittautuminen
Aamukahvi ja suolapala, Ravintola Yolanda
09.30 Tervetuliaissanat ja musiikki, Kappeli-auditorio
10.00 LUENTO: Naiseuden vaatimukset ja roolien yhteensovittaminen
ILONA RAUHALA
12.30 Lounas, Ravintola Yolanda
14.00 LUENTO: Tunteiden johtaminen ja omaan huippusuoritukseen pyrkiminen
ILONA RAUHALA
17.00 Päivällinen, Ravintola Yolanda
18.00 Iltaohjelma / mahdollisuus tutustua naisyrittäjien tuotepöytiin
20.00 Saunat ja iltapala (Seurakuntaopistolla majoittujille)

Hanna Ranssi-Matikainen

Su 27.10.
08.00 Aamiainen Seurakuntaopistolla majoittuville, Ravintola Yolanda
09.00 Musiikki ja ilmoitukset, Kappeli-Auditorio
LUENTO: Terveet rajat ja itsenäisyys naisen ihmissuhteissa
HANNA RANSSI-MATIKAINEN
12.00 Lounas, Ravintola Yolanda
13.15 Musiikki ja ilmoitukset, Kappeli-Auditorio
LUENTO: Omien vahvuuksien tunnistaminen ja voimavaraksi ottaminen
RIMONA HAKKARAINEN
15.30 Päätöstilaisuus, Kappeli-auditorio
16.00 Päätöskahvit ja kotimatkalle, Amerikanhalli

Huom! Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Tapahtuman hinta

Kurssimaksu sisältää luennot, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ateriat. Maksu ei sisällä majoitusta. Mahdolliset ruoka-aineallergiat pitää ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua.

Kurssimaksu

Kurssimaksu120 € / henkilö
Iltapala perjantai-illalle10 €
Dieettimaksu yli 5 ruoka-aineallergiasta 8,90 € / henkilö / päivä

Majoitushinnat

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse.  Majoituksesta vastaa Seurakuntaopisto. Seurakuntaopistolla yöpyvät varaavat majoituksen tämän lomakkeen kautta https://link.webropolsurveys.com/Participation/Public/f89e8045-1584-4cf2-932b-f26c20374c30?displayId=Fin1801895 pe 11.10.2019 mennessä.  Kahden hengen huoneet ovat jo täynnä.

Torstaihin 17.10.2019 mennessä voit peruuttaa majoituksen kuluitta, sen jälkeen peruneille lähetetään lasku. Majoituksen peruutukset: myynti@seurakuntaopisto.fi / 040 721 9293

Yöpyminen 2 hengen huoneessa45 € / henkilö /yö
Yöpyminen yhden hengen huoneessa60 € / henkilö / yö

Peruutusehdot

Palautamme kurssimaksun kokonaisuudessaan edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista palautamme puolet kurssimaksusta. Peruutukset osoitteeseen toimisto@parempiavioliitto.fi

Mahdollisista muista muutoksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi joko puhelimitse 050 357 6990 tai sähköpostitse toimisto@parempiavioliitto.fi

Seurakuntaopisto, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää

Tavataan Naisten viikonlopussa Tuusulanjärven kulttuurimaisemissa!