Naisten viikonloppu

• 24.–25.10.2020
Järvenpää

Viikonvaihteen tavoitteena on tarjota mahdollisuus arjen kiireiden keskellä pysähtymiseen, lepoon ja omien ajatusten kuulemiseen. Nauti valmiin pöydän antimista ja puhuttelevista luennoista! Pääset jakamaan ajatuksiasi pienryhmäkeskusteluissa ja kohtaamaan uusia sekä vanhoja tuttavuuksia. Olet lämpimästi tervetullut naisten omaan tapahtumaan.

Varaa viikonloppu itsellesi ja tule mukaan!

Ilmoittautuminen avautuu tähän.

Tapahtuman hinta

Kurssimaksu sisältää luennot, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ateriat. Maksu ei sisällä majoitusta. Mahdolliset ruoka-aineallergiat pitää ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua.

Kurssimaksu

Kurssimaksu120 € / henkilö
Iltapala perjantai-illalle10 €
Dieettimaksu yli 5 ruoka-aineallergiasta 8,90 € / henkilö / päivä

Majoitushinnat

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse.  Majoituksesta vastaa Seurakuntaopisto. Seurakuntaopistolla yöpyvät varaavat majoituksen tähön avautuvan lomakkeen kautta pe 9.10.2020 mennessä.

Torstaihin 15.10.2020 mennessä voit peruuttaa majoituksen kuluitta, sen jälkeen peruneille lähetetään lasku. Majoituksen peruutukset: myynti@seurakuntaopisto.fi / 040 721 9293

Yöpyminen 2 hengen huoneessa45 € / henkilö /yö
Yöpyminen yhden hengen huoneessa60 € / henkilö / yö

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet laskun kokonaissummasta.

Mahdollisista muista muutoksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi joko puhelimitse 050 357 6990 tai sähköpostitse toimisto@parempiavioliitto.fi

Seurakuntaopisto, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää

Tavataan Naisten viikonlopussa Tuusulanjärven kulttuurimaisemissa!