Miestenpäivät Kiponniemessä

• 17.–19.1.2020
Kiponniemi

MIES TÄSSÄ AJASSA
ONKO YHTEYTESI KUNNOSSA? KATTAAKO JUMALAN 5G-VERKKO SINUN ELÄMÄSI VAI TULEVATKO TÄMÄN MAAILMAN SIGNAALIT SINUN JA JUMALAN VÄLILLE?
”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan” (Matt. 7:7)
VIIKONLOPPUNA ETSIMME JA VAHVISTAMME YHTEYTTÄMME JUMALAAN, ITSEEMME JA TOISIIN IHMISIIN YLISTYKSEN, RUKOUKSEN JA NYKYMIEHEN ARKISTA ELÄMÄÄ KÄSITTELEVIEN KESKUSTELUJEN KAUTTA TERVETULOA KIPONNIEMEEN TAMMIKUUN LOPULLA!

Lataa esite tästä

Viikonlopussamukana mm. Arto Malmberg, Pertti Nieminen, Hannu Komonen, Olli Virta, Sami Lehto, Risto Jarva, Teemu Kukkola, Heikki Huovinen, Timo Pauni, Juha Ranta-Ojala, Riku Pihko, Jokke Ketola, Jari Mäkinen
Tapahtumanhinta:135€, kun ilmoittaudut 10.1.2020 mennessä. Sen jälkeen 150€. Hinta sisältää leirikeskustasoisen majoituksen, ruokailutjasaunan. Omat liinavaatteet mukaan. Sisällä kannattaa käyttää sisätossuja. Ilmoittaudu viimeistään 13.1.2020 mennessä. Voit ilmoittaa siellä myös majoitustoiveesi. Miestenpäivät järjestää Parempiavioliitto ry ja Kiponniementoimintakeskus. Lisätietoja:Risto Jarva, risto@jarva.fi, 040 716 8200
Sami Lehto, sami.lehto@kotikone.fi, 040 910 4967