Miesten viikonloppu

• 21.–23.1.2022
Kiponniemi

Tammikuussa kokoonnumme jälleen miesten kesken. Viikonlopussa puhumme miestä koskettavista asioista niiden oikeilla nimillä. Alustajina tavallisia miehiä, kaikkien tarina on omanlaisensa. Omakohtaiset ja rehelliset kokemukset ja niistä tehdyt löydöt eivät jätä miestä kylmäksi.

Mitä kurssi sisältää?

Keskustelut pienryhmissä tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden luottamukselliseen, aitoon ja rehelliseen kohtaamiseen miesten kesken. Kristillinen usko tuodaan esiin omakohtaisesti ja mutkattomasti, ja se on tarjolla jokaiselle miehelle. Tämä on viikonloppu, jota ei kannata missata!

HUOM! Miesten viikonloppu järjestetään koronaturvallisesti sääntöjen sallimissa rajoissa. Osallistujat jaetaan 20 henkilön ryhmiin, jotka toimivat yhdessä koko tapahtuman ajan. Kokoontumistilat suunnitellaan 20 henkilön ryhmille; ruokailu ja ryhmätyöskentely toimii niin ikään kokoontumisryhmittäin. Pääsalin tapahtumat välitetään digitaalisesti Kiponniemessä ryhmien tiloihin. Tällä ratkaisulla toteutetaan Keski-Suomessa olevat suositukset, mutta tapahtuma voidaan silti pitää suunnitellulla tavalla.

Tarjoamme mahdollisuuden osallistua tapahtumaan myös etänä. Pyrimme järjestelemään osallistujia niin, että eri paikkakunnilla on mahdollisuus kokoontua fyysisesti ryhmänä eli etäklubina. Etäklubiin voi tarvittaessa osallistua myös Zoom-sovelluksen avulla, vaikka omalta kotisohvalta!

Tapahtuman mainos pdf:nä Miesten Viikonloppu Kiponniemi 2022

Viimeinen ilmoittautumispäivä alennettuun hintaan on
16.1.2022. Sen jälkeen hinta nousee

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saat ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiisi.

Ilmoittaudu tästä

Kurssimaksu

Hinta sisältää luennot, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ateriat ja majoituksen. Osa-aikainen osallistuminen viikonloppuun ei ole mahdollista.

Kurssimaksu 140 €, kun ilmoittautuu ennen 16.1.2022, sen jälkeen 160 €.  Vegaanisesta ruokavaliosta tai yli viidestä ruoka-aineallergiasta lisäveloitus 20 € / hlö. Muuta dieettimaksua ei ole. Mahdolliset ruoka-aineallergiat tulee mainita ilmoittautumisen yhteydessä, jotta keittiö osaa varautua.

Etänä osallistuvalle koko viikonlopun hinta on 60 €.

Perjantai 21.1.

17.00 Ilmoittautuminen alkaa
17.30 Ruokailu
18.45 Ohjelma ja striimi salista alkaa

Luento 1 ”Miehen elämänkaari”

21.30    Iltapala

Lauantai 22.1.

7.30 Aamupala
8.30 Ohjelma ja striimi salista alkaa
Luento 2 “Riippuvuudet ja mielenlinnakkeet”
Ryhmät ryhmätiloissa ja etäklubeissa

11.25 Ruokailu (porrastus 15 min.)

12.45  Ohjelma ja striimi salista alkaa
Luento 3 “Mikä miehellä mielessä?”

15.30 Kahvi
16.00 Ulkoilua ja sauna
18.00 Ruokailu

18.50 Ohjelma ja striimi salissa alkaa
LUENTO 4: “Olenko isä vai poika?”

21.00 Iltapala
21.15 Rantasauna

Sunnuntai 23.1.

7.30 Aamupala
8.30 Ohjelma ja striimi salista alkaa
Luento 5 “Palveleva johtajuus”
Ryhmät ryhmätiloissa ja etäklubeissa

11.15 Ruokailu (porrastus 15 min.)
12.20 Jumalanpalvelus, ohjelma ja striimi salista alkaa
14.05 Päätöskahvit

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään neljä päivää ennen tapahtuman alkua eli 17.1.2022 mennessä. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet laskun kokonaissummasta.

Peruutukset ja muut muutokset kiponniemi@svk.fi tai puhelimitse 040 772 2844.

Koronan vaikutus tapahtumaan

Pyydämme, että et saavu paikalle, jos sinulla on minkäänlaisia koronalle tyypillisiä flunssa- tai vatsaoireita. Pyydämme myös, ettet osallistu tapahtumaan, jos olet saapunut korkean koronariskin alueen maasta alle 14 vuorokautta ennen tapahtuman alkua tai epäilet altistuneesi koronavirukselle. Sairaustapauksissa palautamme osallistumismaksun.

Kiponniemen toimintakeskus
Kiponniementie 84
41940 Vesanka

Lisätiedot tapahtumasta

Jaana Muhonen
asiakaspalvelu
kiponniemi(at)svk.fi

Nähdään Miesten viikonlopussa Kiponniemessä!

Tapahtumatiimin puolesta
Arto Malmberg

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.