*Jälleen vuonna 2022* Levi Cross -avioparikurssi

• 30.–31.1.2021
Kittilä

Kurssi on siirretty tammikuuhun 2022 vallitsevan koronatilanteen takia.

Tältä sivulta näkyy vielä, mitä oli suunnitteilla ensi tammikuulle.

Kaamoksesta valoon – avioparikurssi järjestetään Levi Hotel Spa:ssa, Kittilässä. Olette sydämellisesti tervetulleita mukaan!

Onnellinen hän, joka saa rakastaa
onnellisempi hän, joka rakkautta saa
onnellisin hän, joka saa rakkautta häneltä, jota rakastaa

Tule kaamoksen keskellä pysähtymään ja viettämään laatuaikaa puolisosi kanssa, jakamaan sydäntenne ajatuksia ja kokemaan rakkauden uudistumista. Tapahtuma sopii niin ensikertalaisille kuin aiemmin mukana olleille iästä tai avioliittovuosista riippumatta. Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa.

Lauantai 30.1.

08.30 Ilmoittautuminen
09.00 Tapahtuman avaus
09.15 Luento: Kommunikointi, Lauri Ala ja Tiiu Raid-Ala
10.00 Pienryhmät
12.00 Lounas, kahdenkeskistä ohjelmaa oman mielen mukaan
15.30 Kahvi, musiikki ja ilmoitusasiat
15.45 Luento: Yhteinen aika ja läheisyys Tomi ja Mervi Hillukkala
16:30 Pienryhmät
18.30 Päivällinen

Sunnuntai 31.1.

09.00 Musiikki ja ilmoitusasiat
09.15 Luento: Anteeksianto, Juha ja Sari Savela
10:00 Pienryhmät
12.00 Lounas
13.00 Musiikki ja ilmoitusasiat
13.15 Luento: Turvallinen tunneyhteys , Sami ja Tanja Kallio
14.00 Pienryhmät
15.30 Päätöskahvit ja kotimatkalle

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Tapahtuman hinta

Kurssihinta sisältää opetuksen, luentomateriaalin, Paremman avioliiton rakkauspankki -kirjan sekä ohjelmanmukaiset ateriat (1 x aamiainen, 2 x lounasbuffet, 1 x päivällisbuffet ja 2 x päiväkahvi)

Kurssimaksu 105 € / pari
Ryhmänohjaaja-alennus 50 € / pari

Majoitus, ruokailu ja muut oheispalvelut

Majoituksen, ruokailun, kylpyläliput ja muut oheispalvelut voitte varata tarpeenne mukaan yhteistyökumppanimme PolarStarTravelin verkkokaupasta.

<LINKKI avautuu tähän mahdollisimman pian>

HUOM! Kurssiamme varten on varattu Levi Hotel Spasta 25 huoneen (2hh) kiintiö, joka on voimassa 18.12.2020 asti.

Esimerkkilaskelma leirikustannuksista

Kurssimaksu 105 €/pari, majoitus Levi Hotelli Spassa 2hh (la-su) 138 eur/pari, lounas seisovasta pöydästä lauan&sunn yht. 72 eur/pari. Leirin hinta yhteensä näillä valinnoilla 315 eur/pari.

Peruutusehdot

Palautamme kurssimaksun kokonaisuudessaan edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtuman alkua. Viikkoa ennen tapahtumaa tehdyistä peruutuksista palautamme puolet kurssimaksusta. Peruutukset  osoitteeseen  toimisto@parempiavioliitto.fi  , 050 3576 990.

Majoitus-, ruokailu- ym. palveluiden peruutus PolarStarTravelin peruutusehtojen mukaisesti. Kuluton peruutus viimeistään 15.1.2021.

Koronan vaikutukset tapahtumaan

Seuraamme tiiviisti hallituksen ja THL:n koronaohjeistusta ja otamme sen hyvin vakavasti. Pyrimme turvaamaan jokaisen tapahtumaan saapuvan terveyden. Pyydämme, ettette saavu paikalle, jos teillä on minkäänlaisia koronalle tyypillisiä flunssa- tai vatsaoireita. Pyydämme myös, ettette osallistu tapahtumaan, jos olette saapuneet korkean koronariskin alueen maasta alle 14 vrk ennen tapahtuman alkua tai epäilette altistuneenne koronavirukselle.

Sairaustapauksissa palautamme osallistumismaksun.

Osallistuminen

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Ilmoittakaa kaikista viime hetken muutoksista Merja Karjalaiselle: merja@levicross.fi , 045 209 4209.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että asiat järjestyvät niin, että pääsette yhdessä virkistäytymään!

Sydämellisesti tervetuloa LeviCross avioparikurssille!
Jarmo ja Merja Karjalainen

Lisätiedot tapahtumasta

Merja Karjalainen, merja@levicross.fi, 045 209 4209 tai toimisto@parempiavioliitto.fi , 050 3576 990.

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.