LeviCross-avioparikurssi

• 25.–26.1.2020
Kittilä

Olette sydämellisesti tervetulleita tammikuun LeviCross-avioparikurssille  25.-26.1.2020! Kurssi järjestetään Levi Hotel Spassa Kittilässä.

Onnellinen hän, joka saa rakastaa
onnellisempi hän, joka rakkautta saa
onnellisin hän, joka saa rakkautta häneltä, jota rakastaa

Tule kaamoksen keskellä pysähtymään ja viettämään laatuaikaa puolisosi kanssa, jakamaan sydäntenne ajatuksia ja kokemaan rakkauden uudistumista. Tapahtuma sopii niin ensikertalaisille kuin aiemmin mukana olleille iästä tai avioliittovuosista riippumatta.

Ilmoittautuminen

Kurssille mahtuu 28 paria ilmoittautumisjärjestyksessä. Tapahtumassa ei ole lastenhoitoa järjestäjän puolesta.

Ilmoittautuminen tehdään uuden verkkokauppamme kautta, joka pyytää ilmoittautumisen yhteydessä kirjautumaan/rekisteröitymään kauppaan. Saat ilmoittautumisesta vahvistuksen ja laskun sähköpostiisi. Voit joko maksaa sen heti tai tulostaa maksettavaksi eräpäivään mennessä. Jos et jostain syystä onnistu saamaan laskua, ota yhteys toimisto@parempiavioliitto.fi.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 18.1.2020.

Ilmoittaudu tästä

Lauantai 25.1.

08.00 Ilmoittautuminen
09.00 Tapahtuman avaus
09.15 Luento: PPP – Puhuen Parempi Parisuhde, Markus ja Säde Jokela
10.00 Pienryhmät
12.00 Lounas, kahdenkeskistä ohjelmaa oman mielen mukaan
15.30 Kahvi, musiikki ja ilmoitusasiat
15.45 Luento: Aviosuhteen mielihyvä ja ilo, Lauri Ala ja Tiiu Raid-Ala
16:30 Pienryhmät
18.30 Päivällinen

Sunnuntai 26.1.

09.00 Musiikki ja ilmoitusasiat
09.15 Luento: Anteeksiannolla eteenpäin,
Mika ja Minna Arvaja

10:00 Pienryhmät

12.00 Lounas
13.00 Musiikki ja ilmoitusasiat
13.15 Luento: Raha-asiat parisuhteessa – Menee ihan tunteisiin, Sami ja Tanja Kallio
14.00 Pienryhmät
15.30 Päätöskahvit ja kotimatkalle

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Tapahtuman hinta

Kurssihinta sisältää opetuksen, luentomateriaalin, Paremman avioliiton rakkauspankki -kirjan sekä ohjelmanmukaiset ateriat ((1 x aamiainen, 2 x lounasbuffet, 1 x päivällisbuffet ja 2 x päiväkahvi)

Kurssimaksu täysihoidolla LeviHotelSpassa 2hh 298 € / pari
Kurssimaksu, muu oma majoitus (ilman aamiaista) 228 € / pari
Ryhmänohjaaja-alennus 20 € / pari

Majoitus

LeviHotelSpa on varannut hotellilta kurssiamme varten 15 huoneen (2hh) kiintiön, joka on voimassa 31.12.2019 asti. Huonevaraukset tehdään tapahtumaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Pitkämatkalaiset voivat halutessaan varata ylimääräisen yöpymisen perjantain ja lauantain väliseksi yöksi suoraan LeviHotelSpa:sta (johanna.pernu@levihotelspa.fi,  puh 040 637 1717) tapahtuman sopimushintaan 69 €/ hlö (mainitse varatessasi tapahtuman nimi). Hotelli vahvistaa postitse varauksen ja maksu maksetaan suoraan hotellille.

Muita majoitusvaihtoehtoja Levin laajasta valikoimasta voitte tiedustella paikallisen yhteistyökumppanimme Polar Meetingsin kautta puh 010 325 4041.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Osallistuminen

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Ilmoittakaa kaikista viime hetken muutoksista Merja Karjalaiselle: merja@levicross.fi , 045 209 4209.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että asiat järjestyvät niin, että pääsette yhdessä virkistäytymään!

Sydämellisesti tervetuloa LeviCross avioparikurssille!
Jarmo ja Merja Karjalainen

Lisätiedot tapahtumasta

Merja Karjalainen, merja@levicross.fi, 045 209 4209 tai toimisto@parempiavioliitto.fi , 050 3576 990.