LeviCross-avioparikurssi

• 30.–31.1.2021
Kittilä

Olette sydämellisesti tervetulleita tammikuun LeviCross-avioparikurssille  30.-31.1.2021! Kurssi järjestetään Levi Hotel Spassa Kittilässä.

Onnellinen hän, joka saa rakastaa
onnellisempi hän, joka rakkautta saa
onnellisin hän, joka saa rakkautta häneltä, jota rakastaa

Tule kaamoksen keskellä pysähtymään ja viettämään laatuaikaa puolisosi kanssa, jakamaan sydäntenne ajatuksia ja kokemaan rakkauden uudistumista. Tapahtuma sopii niin ensikertalaisille kuin aiemmin mukana olleille iästä tai avioliittovuosista riippumatta. Tapahtumassa on myös lastenhoito.

Ilmoittautumislinkki avautuu tähän

Lauantai 30.1.

Sunnuntai 31.1.

Tapahtuman hinta

Kurssihinta sisältää opetuksen, luentomateriaalin, Paremman avioliiton rakkauspankki -kirjan sekä ohjelmanmukaiset ateriat (1 x aamiainen, 2 x lounasbuffet, 1 x päivällisbuffet ja 2 x päiväkahvi)

Kurssimaksu täysihoidolla LeviHotelSpassa 2hh
Kurssimaksu, muu oma majoitus (ilman aamiaista)
Ryhmänohjaaja-alennus

Majoitus

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Osallistuminen

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Ilmoittakaa kaikista viime hetken muutoksista Merja Karjalaiselle: merja@levicross.fi , 045 209 4209.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että asiat järjestyvät niin, että pääsette yhdessä virkistäytymään!

Sydämellisesti tervetuloa LeviCross avioparikurssille!
Jarmo ja Merja Karjalainen

Lisätiedot tapahtumasta

Merja Karjalainen, merja@levicross.fi, 045 209 4209 tai toimisto@parempiavioliitto.fi , 050 3576 990.