mies ja nainen viettävät romanttista iltaa, ruokaa ja viiniä

Lähemmäs puolison mieltä ja ihoa -parisuhdekurssi

• 26.–27.11.2022
Verkko
STEP-koulutuksen logo

PARISKUNNAT

Haluaisitko päästä lähemmäs puolisoasi?

Oletko seksuaalinen olento? Haluaisitko päästä lähemmäs puolisoasi mielen ja kehon tasolla? Haluaisitko puhua kumppanisi kanssa seksistä, mutta sanat juuttuvat kurkkuun?

Tervetuloa huimalle seikkailulle Lähemmäs puolison mieltä ja ihoa! Kurssi on uusinta koronakesältä 2021. Saimme paljon palautetta siitä, että seksuaalisuudesta pitäisi puhua enemmän. Nyt esitämme toiveuusintana koko viikonlopun läheisyyden ja seksuaalisuuden monien ulottuvuuksien äärellä. Asiantuntijapuhujana on tutkimusprofessori Osmo Kontula Väestöliitosta.

Kurssin jälkeen:

• tiedätte, mikä merkitys seksillä on parisuhteen onnellisuudelle ja mikä edistää seksuaalisen halun viriämistä
  • olette saaneet esimerkin ja rohkaisua omista seksuaalisista toiveista puhumiseen
  • uskallatte puhua siitä, että aina ei tee mieli ja miltä tuntuu, kun puoliso torjuu aloitteet
  • olette saaneet vinkkejä ja ideoita löytää reitin teidän kahden huippuseksiin.

Miten toiminnan kristillisyys näkyy tapahtumissa?

Osallistuminen

Kurssi rakentuu luennoista ja ohjeistetuista parikeskusteluista. Se etenee polkumaisena matkana. Voitte jakaa luennot kahdelle päivälle viikonlopun aikana tai ajoittaa ne muulla teille sopivalla tavalla. Luennot ovat verkkoalustalla katsottavissa keskiviikkoon 30.11. kello 24 asti.
Luentodiat ja tehtävät voitte ladata omalle laitteellenne.

Kurssi sisältää asiantuntijan ja koulutettujen vertaisparien pariluennot, luentomateriaalit, paritehtävät luentojen aiheista, vapaaehtoisen juontajaparin tsemppiterveiset ja Jatkostepit-materiaalin.

Osallistumiseen tarvitsette tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voitte osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei välttämättä ole optimaalinen.

Ilmoittaudu

Miten luon oman tilin, jotta pääsen ilmoittautumaan?

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä. Lisätietoa kurssista lähetämme lähempänä kurssia.

70 € / osallistujapari.

Jos teillä on taloudellisia haasteita osallistumisessa.

Kurssialusta avautuu lauantaina 26.11. kello 10.

Seksi mielessä? Sieltä kaikki alkaa, tutkimusprofessori Osmo Kontula

Kevennä lastia – puhuminen helpottaa, Matti ja Sanna Hänninen

Hyytävää meininkiä – seksin jääkaudet, Liisa ja Juha Välilä

Huippuseksiä horisontissa! Tiiu Raid-Ala ja Lauri Ala
Paritehtävät

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi / 050 3576990.

Lisätiedot kurssista

toimisto@parempiavioliitto.fi , p. 050 357 6990

Tapahtuman jälkeen

Parisuhdetapahtuman jälkeen saatte pääsyn havainnolliseen ja kiinnostavaan Jatkostepit-materiaaliin verkossa.