Kohtaamisia etäyhteyksin -kurssi vapaaehtoisille

• 13.–14.2.2021

Helmikuussa on luvassa täysin uudenlainen, tämän hetken tarpeisiin räätälöity verkkokurssi kaikille nykyisille vapaaehtoisillemme ja vapaaehtoistyöstä haaveileville. Rautainen taitopaketti  tuo hyötyä vapaaehtoistyön lisäksi myös työelämään ja muuhun vuorovaikutukseen.

Psykoterapeutti ja tunnekeskeinen pariterapeutti Kirsikka Arkimies sekä kokeneet vapaaehtoistyöntekijät  ja -kouluttajat Markku ja Maria Ihonen ohjaavat teitä kohtaamaan ihmisiä aidommin ja osoittamaan empatiaa etäyhteydenkin välityksellä. Opit keinoja ihmisten kohtaamiseen ja saat työkaluja käsitellä vaikeita tilanteita verkossa.

Viestintäkouluttaja, työnohjaaja, Parempi avioliitto ry:n ryhmänohjaaja Perttu Laaksonen kertoo, millainen viestintä verkon yli on tehokasta, tavoittavaa ja koskettavaa ja mitä videolla esiintyessä kannattaa erityisesti ottaa huomioon.

Pari- ja perhepsykoterapeutti, blogisti Sini Rantakari kertoo kehon viestien vaikutuksesta parien kohtaamisessa.  Taitojen kerryttämisen ohessa kartutamme myös hyvinvointia. Pääsette  yhdessä puolison kanssa Sinin ohjauksessa tekemään parisuhdettanne parantavia kehollisia harjoituksia.

Psykoterapeutti, työnohjaaja, Joustava mieli -kirjojen kirjoittaja Arto Pietikäinen luennoi aiheesta Rakkaus ja resilienssi – Joustava mieli parisuhteessa ja elämänkriiseissä

Seuraa sivujamme! Tarkemmat tiedot tapahtumasta ja ilmoittautumisesta myöhemmin.

Huom! Ryhmänohjaajakoulutus, tukiparikoulutus ja luennoitsijoiden esiintymiskoulutus siirtyvät myöhempään ajankohtaan.

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.