Kevätseminaari verkossa

• 6.–7.3.2021
Verkossa

Sydämellisesti tervetuloa Kevätseminaariin, joka on pitkän talven jälkeen suhdetta piristävä parisuhdekurssi verkossa. Vierailevana luennoitsijana sosiaalipsykologi Janne Viljamaa, joka puhuu mustasukkaisuudesta sekä marttyyrista puolisona syksyllä 2020 ilmestyneen kirjansa Minä ja marttyyri pohjalta.  Mustasukkaisuus on yleisöltä tullut toiveaihe, joka on nyt ensi kertaa käsittelyssä. Muina teemoina puolisoiden erilaisuus ja ajankäyttö.

Viikonvaihteen tavoitteena on luoda läheisyyden keidas kiireisen arjen keskelle. Pyrimme siihen, että viikonloppu synnyttää arkeen sovellettavia oivalluksia, jotka saavat aikaan hyvien asioiden kierteen parisuhteessa.

Tehkää päätös osallistua ja satsatkaa viikonloppu elämänne tärkeimmän ihmissuhteen huoltoon.

Ilmoittautuminen

Jos haluatte pienryhmään, ilmoittaudu viimeistään ma 1.3.2021. Tämän alkeen ilmoittautuneita ei sijoiteta pienryhmiin. Tapahtuman ilmoittautuminen päättyy to 4.3.2021.

ILMOIttaudu tästä

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokauppamme kautta.
Verkkokaupan käyttöohjeet

Osallistumisvaihtoehdot

Voit osallistua videoyhteyksin kokoontuvaan pienryhmään jokaisen luennon jälkeen tai osallistua ilman pienryhmää vain omaan puolisoosi keskittyen.
Pienryhmiä ohjaavat vapaaehtoiset, koulutetut ryhmänohjaajaparit.  Varaamme tarvittaessa oikeuden rajoittaa pienryhmään ilmoittautuvien parien määrää, jotta se pysyy oikeassa suhteessa tapahtumaan ilmoittautuvien ryhmänohjaajien määrään.

Jos osallistut tapahtumaan ilman pienryhmää, voit osallistua oman aikataulusi mukaan viikonlopun aikana.  Luennot tulevat alustalle katsottavaksi mahdollisimman pian ohjelmassa ilmoitetun luennon päättymisajankohdan jälkeen ja säilyvät alustalla su 7.3. kello 24 asti.  Luentodiat ja tehtävät voit ladata omalle laitteellesi ja palata niihin myöhemminkin.

Lauantai 6.3.

9.55 Tapahtuma alkaa
10.00 Juonto ja musiikki
10.15 Luento: Puolisoiden erilaisuus – kiila vai liima?
Jones ja Maria Pohjanvuori

Kurssimaksu osallistujapari80 €
Ryhmänohjaaja-alennus -40 €

Mitä kurssi sisältää?

Kurssi sisältää innostavia luentoja, parisuhteen hyvinvointia tukevia keskustelutehtäviä ja mahdollisuuden saada vertaistukea etänä kokoontuvasta ryhmästä. Luvassa myös monipuolisia toiminnallisia tehtäviä, virkistystä ja huumoria.

Luennoissa kuulet niin ammattilaisen otetta kuin  koulutettuja vertaisluennoitsijapareja. Parien elämänmakuisista tarinoista saatte virikkeitä keskusteluihin oman puolison kanssa. Jaetut kokemukset tarjoavat kuulijoille tarttumapintaa ja samaistumisen kokemuksia.

Etäryhmät on aiemmilla verkkokursseillamme todettu toimiviksi. Olemme saaneet palautteita, joiden mukaan etäryhmissä asioiden käsittely on jopa helpompaa kuin paikan päällä.

• “Ehkä jopa helpompaa olla avoin, kun ollaan kaukana toisista.​” (Syysseminaari  verkossa 2020)

• “Etäyhteys helpottaa puhumista kun ei tarvitse nähdä ihmisiä livenä.” (Syysseminaari verkossa 2020)

Kenelle kurssi sopii?

Voitte osallistua juuri siellä, missä ikinä olette. Tuomme tutkitusti toimivan parisuhdeosaamisemme luoksenne helposti saavutettavassa muodossa. Tämän kurssin avulla voitte syventää parisuhdettanne, vaikka ette olisi aiemmin osallistuneet millekään parisuhdekurssille.

Kurssi sopii kaikille pareille, jotka haluavat:

• kehittää vuorovaikutustaitojaan parisuhteessa
  • oppia ymmärtämään toisiaan paremmin
  • lisätä läheisyyttä parisuhteessaan
  • rakastua uudelleen ja syvemmin toisiinsa

Mitä välineitä tarvitset?

• Tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voit osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei  välttämättä ole optimaalinen.
  • Pienryhmään osallistumista varten tarvitset webkameran sekä mikrofonin. Laadukas kuva- ja ääniyhteys mahdollistaa hyvän pienryhmäkokemuksen kaikille osallistujille.

Huom! Pienryhmään osallistuminen tulee järjestää niin, että kukaan ulkopuolinen ei kuule keskusteluita.

Ennakkotehtävä

Lähetämme ilmoittautuneille kurssin teemoihin virittävän ennakkotehtävän sähköisen tervetulokirjeen yhteydessä.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Lisätiedot tapahtumasta

toimisto@parempiavioliitto.fi / 050 357 6990

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.