Helmet-parisuhdekurssi

Verkko

PARISKUNNAT

Helmet-parisuhdekurssi

Helmet-parisuhdekurssi on verkkokurssi, jota voit käydä läpi yhdessä puolisosi kanssa juuri teille sopivissa palasissa, kahden viikon ajan. Yhdistä talvilomailu parisuhteen hoitoon näppärästi paikasta ja ajasta riippumatta. Tuomme tutkitusti toimivan parisuhdeosaamisemme luoksenne helposti saavutettavassa muodossa. Voitte osallistua juuri siellä, missä ikinä olette.

Kurssi sopii kaikille avio- ja avopareille, vaikka ette olisi aiemmin osallistuneet millekään parisuhdekurssille.

Kurssilla opit:

• kehittämään vuorovaikutustaitojasi parisuhteessa
  • ymmärtämään puolisoasi paremmin
  • lisäämään läheisyyttä parisuhteessa.

Kurssi sisältää innostavia luentoja ja parisuhteen hyvinvointia tukevia keskustelutehtäviä.

Parien elämänmakuisista tarinoista saatte virikkeitä keskusteluihin oman puolison kanssa. Jaetut kokemukset tarjoavat kuulijoille tarttumapintaa ja samaistumisen kokemuksia.

Miten toiminnan kristillisyys näkyy tapahtumissa?

Osallistuminen

Voitte osallistua kurssille oman aikataulunne mukaan 14.–28.2.2023. Kaikki luennot ja tehtävät löytyvät verkkoalustalta. Kurssi kannattaa käydä läpi useassa osassa niin, että pääsette rauhassa paneutumaan kaikkiin aiheisiin.  Materiaalit säilyvät alustalla tiistaihin 28.2.2023 kello 24 asti.  Luentodiat ja tehtävät voit ladata omalle laitteellesi ja palata niihin myöhemminkin.

Ilmoittaudu

Miten luon oman tilin, jotta pääsen ilmoittautumaan?
Verkkokaupan käyttöohjeet

Ilmoittautuminen on auki helmikuun loppuun asti. Saadaksenne suurimman hyödyn, ilmoittauduttehan viimeistään tiistaina 14.2.2023 klo 12.

Linkki tapahtumaan lähetetään 14.2.2023 kaikille siihen mennessä ilmoittautuneille. Sen jälkeen ilmoittautuneille lähetetään tapahtumalinkki viimeistään seuraavan arkipäivän (ma–pe) aikana.

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä.

80 €/osallistujapari.

• Sitoutuminen ja avioliiton vaiheet, Sari ja Juha Savela
  • Samalle taajuudelle – virittäydy vuorovaikutukseen, Anu ja Vesa Hartikainen
  • Rakkaussuhteen tuhoojat, Merja ja Lassi Laamanen
  • Tunnista perustarpeet suhteessa, Anna ja Marko Huhtala
  • Tunneilmaisun avaimet, Maria ja Markku Ihonen

Luennot ovat uusintoja vuoden 2020 heinäkuun Syvemälle-verkkokurssilta. Ekstrana tarjonnassa on kesäkuun 2020 Lähemmäs-verkkokurssin luento “Samalle taajuudelle – virittäydy vuorovaikutukseen” sekä heinäkuun 2021 Syvemmälle-verkkokurssin luento “Sitoutuminen ja avioliitton vaiheet”.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Mitä välineitä tarvitsen?

Tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voit osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei välttämättä ole optimaalinen.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi

Lisätiedot kurssista

toimisto@parempiavioliitto.fi, p. 050 357 6990

Tapahtuman jälkeen

Parisuhdetapahtuman jälkeen saatte pääsyn havainnolliseen ja kiinnostavaan Jatkostepit-materiaaliin verkossa.

Kuva: FS-Stock