Helmet-parisuhdekurssi

• 14.–28.2.2022
Verkko

Helmet-parisuhdekurssi on aivan uudenlainen verkkokurssi, jota voit käydä läpi yhdessä puolisosi kanssa juuri teille sopivissa palasissa, kahden viikon ajan. Yhdistä talvilomailu parisuhteen hoitoon näppärästi paikasta ja ajasta riippumatta.

Luennot ja tehtävät löydät Howspace-verkkoalustalta, joka on auki 14.-28.2.

Mitä kurssi sisältää?

Kurssi sisältää innostavia luentoja ja parisuhteen hyvinvointia tukevia keskustelutehtäviä.

Parien elämänmakuisista tarinoista saatte virikkeitä keskusteluihin oman puolison kanssa. Jaetut kokemukset tarjoavat kuulijoille tarttumapintaa ja samaistumisen kokemuksia.

Tällä kurssilla käsitellään vuorovaikutus- ja tunnetaitoja, sitoutumisen merkitystä, ristiriitojen ratkaisemista sekä sitä, mitä puolisot suhteessa tarvitsevat. Rakkaus tarvitsee virikkeitä voidakseen hyvin. Keskeisten parisuhteen toiminnan periaatteiden tunteminen helpottaa suhteen hoitamista.

Kurssin luennot ovat uusintoja vuoden 2020 heinäkuun Syvemälle-verkkokurssilta. Ekstrana tarjonnassa on kesäkuun 2020 Lähemmäs-verkkokurssin luento “Samalle taajuudelle – virittäydy vuorovaikutukseen” sekä heinäkuun 2021 Syvemmälle-verkkokurssin luento “Sitoutuminen ja avioliitton vaiheet”.

Anu ja Vesa Hartikainen: Samalle taajuudelle – virittäydy vuorovaikutukseen

Anna ja Marko Huhtala: Tunnista perustarpeet suhteessa

Maria ja Markku Ihonen: Tunneilmaisun avaimet

Merja ja Lassi Laamanen: Rakkaussuhteen tuhoojat

Sari ja Juha Savela: Sitoutuminen ja avioliiton vaiheet

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Osallistuminen

Voitte osallistua kurssille oman aikataulunne mukaan 14.-28.2.2022 välisenä aikana. Kaikki luennot ja tehtävät löytyvät verkkoalustalta. Kurssi kannattaa käydä läpi useassa osassa niin, että pääsette rauhassa paneutumaan kaikkiin aiheisiin.  Materiaalit säilyvät alustalla ma 28.2.2022 kello 24 asti.  Luentodiat ja tehtävät voit ladata omalle laitteellesi ja palata niihin myöhemminkin.

Miten pääsen mukaan?

Ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupan kautta.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Katso tästä  verkkokaupan käyttöohjeet

Ilmoittautuminen on auki helmikuun loppuun asti. Saadaksenne suurimman hyödyn, ilmoittauduttehan viimeistään ma 14.2.2022 klo 12.

Linkki tapahtumaan lähetetään ma 14.2.2022 kaikille siihen mennessä ilmoittautuneille. Sen jälkeen ilmoittautuneille lähetetään taphatumalinkkin viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte ilmoittautumiskuittauksen ja laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä.

Kurssimaksu

Kurssimaksu60 € / pariskunta

Kenelle kurssi sopii?

Voitte osallistua juuri siellä, missä ikinä olette. Tuomme tutkitusti toimivan parisuhdeosaamisemme luoksenne helposti saavutettavassa muodossa. Tämän kurssin avulla voitte syventää parisuhdettanne, vaikka ette olisi aiemmin osallistuneet millekään parisuhdekurssille. Parempi avioliitto ry toimii kristillisestä arvopohjasta käsin.

Kurssi sopii kaikille avio- ja avopareille, jotka haluavat:

• kehittää vuorovaikutustaitojaan parisuhteessa
  • oppia ymmärtämään puolisoaan paremmin
  • lisää läheisyyttä parisuhteessaan
  • rakastua uudelleen ja syvemmin toisiinsa

Mitä välineitä tarvitsen?

Tietokoneen ja verkkoyhteyden. Voit osallistua myös tabletilla tai puhelimella, mutta pienellä ruudulla osallistumiskokemus ei välttämättä ole optimaalinen.

Peruutusehdot

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Lisätiedot kurssista

toimisto@parempiavioliitto.fi / 050 357 6990

Tukea ennen tapahtumaa ja sen jälkeen

Jos kaipaatte tukea parisuhteeseenne, mutta tapahtumaan on vielä aikaa tai jos tapahtuman jälkeen tuntuu siltä, että haluaisitte jutella jonkun kanssa, voitte hakea tukiparia.

Tukipari on koulutettu, vapaaehtoinen pariskunta, joka tukee toisia pareja haastavissa parisuhdetilanteissa. Tukiparin saa maksutta ja nopeasti, noin viikossa. Tukipari pyritään löytämään mahdollisimman läheltä asuinpaikkaanne ja tapaamiset myös etäyhteyksin ovat mahdollisia. Koskaan ei ole liian aikaista hakea tukiparia.

Hae tukiparia

Jatkostepit

Osallistumalla tälle kurssille saat lisäksi automaattisesti ja maksutta mahdollisuuden hyödyntää Jatkostepit-itseopiskelumateriaalia.  Parisuhdetaitojen harjoittelu ja arkeen jalkauttaminen on tunnetusti vaikeaa ilman mitään tukea. Jatkostepit on luotu vastaamaan tähän tarpeeseen. Kurssilla syntyy into jatkaa parisuhdeasioiden äärellä sekä oivaltaa lisää. Jatkostepit tarjoavat 8 viikon mittaiseksi suunnitellun matkan, jonka aikana saatte monipuolisia tehtäviä ja materiaaleja yhdessä ja erikseen tehtäväksi. Jatkostepit ovat Howspace-alustalla, jonne saat kutsulinkin tapahtuman jälkeen sähköpostitse.

Jonotuslista Liity jonotuslistalle syöttämällä sähköpostiosoite alla olevaan kenttään.