Avioparikurssi, Ruokolahti

• 31.10.–1.11.2020
Ruokolahti

Talleta rakkautta perheen parhaaksi ja sijoita viikonloppu elämän tärkeimmän ihmissuhteen vaalimiseen: tarjolla käytännönläheistä parisuhdeopetusta luennoilla ja ohjatuissa pienryhmissä sekä rentouttavaa vapaa-ajan ohjelmaa. Tapahtuma on suunnattu eri elämänvaiheissa eläville pareille ja perheille.

Avioparitapahtuma järjestetään luonnonkauniilla, hongikkoisella Saimaan niemellä puhtaan veden äärellä. Siellä ovat vaikuttaneet monet suomalaiset sanan, kuvan ja sävelen mestarit. Koe saaristolaiskunnan tunnelma ja ihastu!

Tapahtuman hinta

Aikuisten kurssimaksu sisältää opetuksen, luentomateriaalin, Paremman avioliiton rakkauspankki -kirjan, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ateriat kahvi- ja teetarjoiluineen. Erillistä dieettimaksua ei ole, mutta mahdolliset allergiat pitää ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua. Lastenohjelma järjestetään samassa rakennuksessa aikuisten ohjelman kanssa.

Kurssimaksu
Osallistujat195 € / pari
Ryhmänohjaajat100 € / pari
Lapsi 4-12 vuotta 35 €
Lapsi alle 4 vuotta 0 €
Lastenhoitomaksu50 € /lapsi

Majoitushinnasto opistolla

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Seurakuntaopistolla yöpyvät varaavat majoituksen sähköpostitse kurssisihteeri Irma Kososelta irma.kosonen@seurakuntaopisto.fi / 044 2582464 .  Majoituspaketin hintaan kuuluvat liinavaatteet, aamupala, saunat ja uima-altaan käyttö lauantaina. Jos haluatte tulla yöpymään opistolle jo perjantaina, olkaa asiasta yhteydessä Irmaan. Muita lähialueen majoitusvaihtoehtoja löytyyy esimerkiksi osoitteesta www.tripadvisor.fi

Majoituspaketti la-su62 € / pari
pe-la-majoitus 31€ / henkilö
Lisähinta 4-12-vuotiaat16€ / lapsi

Peruutusehdot

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Mahdollisista peruutuksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi joko puhelimitse 050 357 6990 tai sähköpostitse toimisto@parempiavioliitto.fi. Jos esimerkiksi lasten mukaan tulossa tapahtuu muutoksia, kertokaa niistä meille mahdollisimman pian.

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta.. Huomioittehan, että myös lasten ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että asiat järjestyvät niin, että pääsette yhdessä virkistäytymään. Ruokolahdella tavataan!

Kurssisisältö:
Toimisto: 050 357 6990 / toimisto@parempiavioliitto.fi

Majoitus, ruokailut ja lastenohjelma:
Irma Kosonen 044 258 2464 irma.kosonen@seurakuntaopisto.fi