Avioparikurssi, Ruokolahti

• 2.–3.11.2019
Ruokolahti

Talleta rakkautta perheen parhaaksi ja sijoita viikonloppu elämän tärkeimmän ihmissuhteen vaalimiseen: tarjolla käytännönläheistä parisuhdeopetusta luennoilla ja ohjatuissa pienryhmissä sekä rentouttavaa vapaa-ajan ohjelmaa. Tapahtuma on suunnattu eri elämänvaiheissa eläville pareille ja perheille.

Avioparitapahtuma järjestetään luonnonkauniilla, hongikkoisella Saimaan niemellä puhtaan veden äärellä. Siellä ovat vaikuttaneet monet suomalaiset sanan, kuvan ja sävelen mestarit. Koe saaristolaiskunnan tunnelma ja ihastu!

Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 25.10.2019.
Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte laskun sähköpostiinne. Laskun voi maksaa joko heti tai tulostaa maksettavaksi eräpäivään mennessä, viimeistään ennen tapahtumaa 1.11.2019 mennessä. Ottakaa maksukuitti mukaan. Lisätiedot: toimisto@parempiavioliitto.fi

lmoittaudu tästä

Lauantai 2.11.
10.00 Ilmoittautuminen alkaa, opiston päärakennus
11.00 Lounas
Lastenohjelma päärakennuksen alakerrassa, luokka 31
12.00 Tervetuliaissanat ja musiikki, Ruokolahti-sali
Luento: Ihmisen kokoinen avioliitto
– Sitoutuminen ja puolisoiden erilaisuus

14.30 Päiväkahvit
15.00 Ilmoitukset ja musiikki, Ruokolahti-sali
Luento: Kuulenko vai luulenko?
– Vuorovaikutuksen ABC
18.00 Päivällinen
Lastenhoito päättyy, lapset syömään yhdessä vanhempien kanssa
Iltaohjelmaa sisällä ja ulkona
Mahdollisuus esirukoukseen
20.00 Saunat ja uima-allas Seurakuntaopistolla majoittuville, iltapala

Su 3.11.
07.30 Aamupala opistolla majoittuville
08.45 Ilmoitukset ja musiikki, Ruokolahti-sali
09.00 Luento: Arvostelusta arvostukseen
– Rakkaussuhteen tuhoojista rakkauden tekoihin
11.50 Lounas
13.00 Ilmoitukset ja musiikki, Rukolahti-sali
Luento: Pintaa syvemmälle
– Seksistä, anteeksiantamisesta ja uskollisuudesta
15.30 Päätöstilaisuus ja kahvitarjoilu, Ruokolahti-sali
16.00 Hyvää kotimatkaa!

Huom! Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Tapahtuman hinta

Aikuisten kurssimaksu sisältää opetuksen, luentomateriaalin, Paremman avioliiton rakkauspankki -kirjan, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ateriat kahvi- ja teetarjoiluineen. Erillistä dieettimaksua ei ole, mutta mahdolliset allergiat pitää ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua. Lastenohjelma järjestetään samassa rakennuksessa aikuisten ohjelman kanssa.

Kurssimaksu
Osallistujat195 € / pari
Ryhmänohjaajat100 € / pari
Lapsi 4-12 vuotta 35 €
Lapsi alle 4 vuotta 0 €
Lastenhoitomaksu50 € /lapsi

Majoitushinnasto opistolla

Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Seurakuntaopistolla yöpyvät varaavat majoituksen sähköpostitse kurssisihteeri Irma Kososelta irma.kosonen@seurakuntaopisto.fi / 044 2582464 viimeistään 18.10.2019.  Majoituspaketin hintaan kuuluvat liinavaatteet, aamupala, saunat ja uima-altaan käyttö lauantaina. Jos haluatte tulla yöpymään opistolle jo perjantaina, olkaa asiasta yhteydessä Irmaan. Muita lähialueen majoitusvaihtoehtoja löytyyy esimerkiksi osoitteesta www.tripadvisor.fi

Majoituspaketti la-su62 € / pari
pe-la-majoitus 31€ / henkilö
Lisähinta 4-12-vuotiaat16€ / lapsi

Peruutusehdot

Palautamme kurssimaksusta 100 € / pari edellyttäen, että siitä on ilmoitettu ennen su 29.10.2019. Peruutukset: toimisto@parempiavioliitto.fi

Osallistuminen

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Ilmoittakaa kaikista viime hetken muutoksista toimisto@parempiavioliitto.fi. Jos esimerkiksi lasten mukaan tulossa tapahtuu muutoksia, kertokaa meille niistä mahdollisimman pian.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että asiat järjestyvät niin, että pääsette yhdessä virkistäytymään. Ruokolahdella tavataan!

Kurssisisältö:
Toimisto: 050 357 6990 / toimisto@parempiavioliitto.fi

Majoitus, ruokailut ja lastenohjelma:
Irma Kosonen 044 258 2464 irma.kosonen@seurakuntaopisto.fi