Avioparikurssi, Kalajoki

• 30.10.–1.11.2020
Kalajoki
LÄMPIMÄSTI TERVETULOA AVIOPARITAPAHTUMAAN 30.10.-1.11.2020 Kalajoen Kristilliselle opistolle!

Kalajoen Kristillinen opisto ja Parempi avioliitto ry järjestävät yhteistyössä avioparitapahtuman Kalajoen merellisissä maisemissa. Viikonlopun aikana kuulemme omakohtaisia kokemuksia avioliiton riemuista ja kipukohdista, selviämisestä ja uuden löytämisestä. Omia kokemuksia leirin aikana jaetaan pienryhmissä omaksi ja muiden rakennukseksi. Napakoita luentoja tahdittaa raikas musiikki. Lastenhoito on järjestetty. Tule sellaisena kuin olet!

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saat laskun sähköpostiisi. Maksathan laskun eräpäivään mennessä.

Tapahtuman hinta

Kurssihinta sisältää opetuksen, luentomateriaalin, Paremman avioliiton rakkauspankki -kirjan sekä ohjelmanmukaiset ateriat.

Kurssimaksu ja ruokailut
Aikuiset, opistolla majoittuvat (sis. aamiaisen) 180 € / aviopari
Aikuiset, muu oma majoitus (ilman aamiaista) 160 € / aviopari
Ryhmänohjaajat 140 € / pari
Lapsi, 7-14-v 28 €
Lapsi, 4-6-v 14 €
Lapsi, alle 4 vuotta 0 €
Liinavaatevuokra 5€ / henkilö

Majoitus

Kukin huolehtii majoitusjärjestelyistä itse. Jos haluat majoittua Kalajoen Kristillisen Opiston asuntolassa, varaukset puhelimitse 08 4639220 tai sähköpostitse toimisto@kkro.fi.

Hinnasto, Kalajoen kristillinen opisto
Aikuiset 110 € / aviopari/ 2 yötä
Ryhmänohjaajat50 € / aviopari / 2 yötä
Lapsi, 7-14 vuotta 42 € / 2 yötä
Lapsi, 4-6 vuotta26 € / 2 yötä
Lapsi, alle 4 vuotta0€
Liinavaatevuokra 5€ / henkilö
Osan asuntolan huoneista saa yhdistettyä perhehuoneiksi. Ilmoita mahdollisesta perhehuonetoiveesta ilmoittautumisen yhteydessä.

Hinnasto, Resort & Spa Hotel Sani
Perhe: 2 aikuista ja 1-2 lasta 148 € / vrk
Parihinta 128 €/ vrk
Yhden hengen huone102 € / vrk
Hintoihin sisältyy buffet-aamiainen, kylpylän vapaa käyttö sekä lapsille sisäleikkipuiston vapaa käyttö.

Peruutusehdot

Lastenohjelma

Avioparitapahtuman ajaksi opiston tiloissa järjestetään lastenleiri. Alle 1-vuotiaille on oma hoitaja, 1-2-vuotiaita kaksi samalla hoitajalla. Lastenleirin ohjelmassa on hoidon lisäksi askartelua, pelejä ym. lasten ehdoilla, tavoitteena lasten viihtyminen hoidossa. Hoitojaksoja on yhteensä neljä, yksi perjantaina, kaksi lauantaina ja yksi sunnuntaina.

Osallistuminen ja peruutusehhdot

Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Ilmoittakaa kaikista viime hetken muutoksista toimisto@parempiavioliitto.fi tai majoitusta ja lastenohjelmaa koskien sirpa.bergman@kkro.fi. Jos esimerkiksi lasten mukaan tulossa tapahtuu muutoksia, ilmoittakaa niistä opistolle mahdollisimman pian.

Palautamme laskun kokonaissumman edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista pidätämme oikeuden periä puolet kokonaissummasta.. Huomioittehan, että myös lasten ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset ja muut viime hetken muutokset toimisto@parempiavioliitto.fi tai p.050 3576990.

Rukous

Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että asiat järjestyvät niin, että pääsette yhdessä virkistäytymään!

Nähdään Kalajoen avioliittotapahtumassa!

Miika ja Susanna Nieminen, vastuupari 050 324 5923/ nieminen.perhe@gmail.com