Avioliittotyö ei olisi mahdollista ilman lahjoituksia. Lähes viidennes toiminnasta katetaan lahjoituksilla ja jäsenmaksuilla. Kymmenet tuhannet suomalaiset ovat löytäneet uuden suunnan elämäänsä avioliittoleirien kautta.

Ryhdy työmme tukijaksi

Taloudellisissa vaikeuksissa olevien vähävaraisten perheiden avustaminen osallistumismaksuissa on tärkeä kohde. Kerättyjä varoja käytetään myös avioliittotapahtumien järjestämisestä aiheutuviin kustannuksiiin, kuten tarvikehankintoihin, esitteisiin, työkirjoihin ja muuhun kurssimateriaaliin.  Myös ryhmänohjaajien ja luennoitsijoiden kouluttamiseen tarvitsemme tukeanne. Lahjoittajakirjeestä (Lahjoittajakirje PDF-muodossa)  voit lukea esimerkkejä siitä, mitä saamme tuellanne aikaan.

Viikonlopputapahtumien ja leirien hinnat halutaan tulevaisuudessakin pitää kohtuullisina. Suomessa ei saa käydä niin, että ainoastaan hyväosaisilla on varaa parisuhteeseen panostamiseen. Ryhdy työmme tukijaksi! Pienikin lahja auttaa.

KANNATUSTILI:

IBAN FI17 1237 3000 1354 15

Muista käyttää viitettä 5555

MOBILEPAY-SOVELLUKSELLA:

Asenna sovellus ja näppäile 88258

TEKSTIVIESTILLÄ:

LAHJOITA 10€. lähetä tekstiviesti 10 PARAVI numeroon 16588

LAHJOITA 20€. lähetä tekstiviesti 20 PARAVI numeroon 16588

LAHJOITA 30€. lähetä tekstiviesti 30 PARAVI numeroon 16588

LAHJOITA 40€. lähetä tekstiviesti 40 PARAVI numeroon 16588

Rahankeräyslupa RA/2018/156, voimassa 19.2.2018-18.2.2020 koko maassa, lukuunottamatta Ahvenanmaata.

Lämmin kiitos lahjastasi! Valitsemasi summa, pieni tai suuri, auttaa!