Sydämellisesti tervetuloa Naisten omaan viikonloppuun Seurakuntaopistolle Järvenpäähän 26.-27.10.2019!

Viikonvaihteen tavoitteena on tarjota mahdollisuus arjen kiireiden keskellä pysähtymiseen, lepoon ja omien ajatusten kuulemiseen. Nauti valmiin pöydän antimista ja puhuttelevista luennoista! Pääset jakamaan ajatuksiasi pienryhmäkeskusteluissa ja kohtaamaan uusia sekä vanhoja tuttavuuksia. Olet lämpimästi tervetullut naisten omaan tapahtumaan.

Mukana asiantuntijavieras Ilona Rauhala, arvostettu psykologi, valmentaja sekä tietokirjailija. Ilonalla on laaja kokemus yksilöiden ja yritysten valmentamisesta.
Hän on tuttu kasvo useista tv-ohjelmista, kolumneista ja lehtiartikkeleista. Ilonan omakohtainen ja kannustava tyyli auttaa kuulijoita oivaltamaan omat vahvuutensa. Naistenpäivillä hän puhuu naiseuden vaatimuksista ja rooleista, joihin koitamme samanaikaisesti mahtua.

Teologian tohtori, tietokirjailija ja Parempi avioliitto ry:n toiminnanjohtaja Hanna Ranssi-Matikainen pohtii omassa puheenvuorossaan omien rajojen löytämistä ja niistä kiinni pitämistä naisen elämän tiimellyksessä. Sosionomi, LCF life coach Suvi Solanto johdattaa löytämään omat vahvuudet: meissä kaikissa on paljon enemmän potentiaalia kuin aina ajattelemmekaan.

Tapahtumassa mukana myös paikallisia naisyrittäjiä, joiden ihaniin tuotteisiin ennätät lauantain päivällisen jälkeen tutustua. Varaa viikonloppu itsellesi ja tule mukaan!

Ilmoittautuminen viimeistään pe 17.10.2019.

Ilmoittaudu tästä

La 26.10.
09.00 Ilmoittautuminen
Aamukahvi ja suolapala, Ravintola Yolanda
09.30 Tervetuliaissanat ja musiikki, Kappeli-auditorio
10.00 LUENTO: Naiseuden vaatimukset ja roolien yhteensovittaminen
ILONA RAUHALA
12.30 Lounas, Ravintola Yolanda
14.00 LUENTO: Tunteiden johtaminen ja omaan huippusuoritukseen pyrkiminen
ILONA RAUHALA
17.00 Päivällinen, Ravintola Yolanda
18.00 Iltaohjelma / mahdollisuus tutustua naisyrittäjien tuotepöytiin
20.00 Saunat ja iltapala (Seurakuntaopistolla majoittujille)

Su 27.10.
08.00 Aamiainen Seurakuntaopistolla majoittuville, Ravintola Yolanda
09.00 Musiikki ja ilmoitukset, Kappeli-Auditorio
LUENTO: Terveet rajat ja itsenäisyys naisen ihmissuhteissa
HANNA RANSSI-MATIKAINEN
12.00 Lounas, Ravintola Yolanda
13.15 Musiikki ja ilmoitukset, Kappeli-Auditorio
LUENTO: Omien vahvuuksien tunnistaminen ja voimavaraksi ottaminen
SUVI SOLANTO
15.30 Päätöstilaisuus, Kappeli-auditorio
16.00 Päätöskahvit ja kotimatkalle, Amerikanhalli

Huom! Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin ohjelmassa.

Ilmoittautuminen osoitteessa www.parempiavioliitto.fi/naisten-paivat-jarvenpaa
Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 17.10.2019. Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte laskun sähköpostiinne. Lasku tulee olla maksettuna tapahtuman alkuun mennessä. Ottakaa tosite mukaan tapahtumaan.

Tapahtuman hinta
Kurssimaksu 120 € / hlö

Kurssimaksu sisältää luennot, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ateriat. Maksu ei sisällä majoitusta. Yli viidestä ruoka-aineallergiasta lisäveloitus 8,90 € / hlö / päivä. Muuta dieettimaksua ei ole. Mahdolliset ruoka-aineallergiat pitää kuitenkin ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua.

iltapala saatavilla perjantai-illalle 10 euron lisähintaan.

Majoitus, Seurakuntaopisto
Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Seurakuntaopistolla yöpyvät varaavat majoituksen sähköpostitse Gitta Nyyssöseltä, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / 040 721 9293 viimeistään pe 17.10.2019 mennessä. 45 € / 2 hh ja 60 € / 1 hh.

Peruutusehdot
Palautamme kurssimaksun kokonaisuudessaan edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista palautamme puolet kurssimaksusta. Peruutukset osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Mahdollisista muista muutoksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi joko puhelimitse 050 357 6990 tai sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Seurakuntaopisto, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää, www.seurakuntaopisto.fi

Tavataan Naisten viikonlopussa Tuusulanjärven kulttuurimaisemissa!

Järjestelytiimin puolesta,

Suvi Solanto / 050 910 3970