Markkinointi-, viestintä- ja toimistovastaava
Parempi avioliitto ry

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.10.2017

Etsimme tiimimme ammattitaitoista markkinointi-, viestintä- ja toimistovastaavaa. Tehtäviin kuuluu monikanavainen kurssimarkkinointi, yhdistyksen julkaisuista ja esitteistä vastaaminen, pienimuotoiset taittotyöt, asiakasrekisterin päivittäminen, tapahtumiin liittyviin yhteydenottoihin vastaaminen sekä varainhankinta. Työnkuva sisältää myös monipuolisia asiakaspalvelu- ja neuvontatehtäviä parisuhdetapahtumissa. Työsuhde alkaa 1.12.2017 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Odotamme sinulta:

• Kokemusta avioliittotyöstä ja asiakaspalvelutehtävistä
  • Kokemusta viestinnästä, markkinoinnista ja tapahtumajärjestelyistä
  • Soveltuvaa koulutusta ja työhistoriaa
  • Kykyä pitää useita lankoja kädessä yhtä aikaa
  • Tiimityöskentelytaitoja sekä kykyä kommunikoida rakentavasti ja tehokkaasti
  • Kykyä sopeutua nopeasti muuttuviin tilanteisiin

Tarjoamme sinulle:

• Monipuolisen ja haasteellisen työn
  • Vaihtelevan työympäristön
  • Mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi
  • Työtilat Järvenpäästä

Lisätietoja tehtävästä:
Toiminnanjohtaja Hanna Ranssi-Matikainen, 050 462 1543

Parempi avioliitto ry
Edistämme perheiden hyvinvointia puolisoiden välistä suhdetta ja yksilöllistä kasvua tukemalla. Tarjoamme taitoja ja työkaluja parisuhteen kehittämisestä kiinnostuneille vertaistuen avulla. Teemme työtä kristillisestä arvopohjasta käsin. Järjestämme avioliittoleirejä ja -kursseja, mies- ja naistapahtumia sekä tarjoamme tukipareja kriisissä oleville pareille. Koulutamme vertaisryhmien ohjaajia, tukipareja ja luennoitsijoita valtakunnalliseen parisuhdetyöhön. Parempi avioliitto ry:n kurssit ovat vapaan sivistystyön koulutusta, jota järjestetään yhteistyössä kansanopistojen kanssa. Vuosittain tapahtumiin osallistuu yli 1350 paria.