Lahjoittajakirje

Työtä suomalaisperheiden hyväksi

Paremman avioliiton perheleirit ovat olleet valtava ihme yli 40 vuoden ajan. Kymmenet tuhannet suomalaiset ovat löytäneet uuden suunnan elämäänsä avioliittoleirien kautta.

Avioliittotyö ei olisi mahdollista ilman lahjoituksia. Lähes viidennes toiminnasta katetaan lahjoituksilla ja jäsenmaksuilla. Kerätyt varat käytetään avioliittotapahtumien järjestämisestä aiheutuviin kustannuksiin, kuten tiedottamiseen. Vasta pieni osa suomalaisista tietää avioparitapahtumien tarjoamista mahdollisuuksista.

Ryhdy työmme tukijaksi

Taloudellisissa vaikeuksissa olevien vähävaraisten perheiden avustaminen on tärkeä kohde. Muita kustannuksia ovat tarvikehankinnat, esitteet, työkirjat ja muu kurssimateriaali, kuten Paremman avioliiton Rakkauspankki -kirja. Myös ryhmänohjaajien ja luennoitsijoiden kouluttamiseen tarvitsemme tukeanne.

Viikonlopputapahtumien ja leirien hinnat halutaan tulevaisuudessakin pitää kohtuullisina. Suomessa ei saa käydä niin, että ainoastaan hyväosaisilla on varaa avioliittoon panostamiseen. Ryhdy työmme tukijaksi! Pienikin lahja auttaa.

Kannatustili:
IBAN FI17 1237 3000 1354 15
Muista käyttää viitettä: 5555
POL-2015-11770
Lupa on voimassa 19.2.2016–18.2.2018 koko Suomen alueella
Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Kiitos lahjastasi!

Tue Parempi avioliitto ry:n työtä
1. Kirjoita alla olevaan kenttään summa, jonka haluat lahjoittaa.
2. Täytä nimesi ja yhteystietosi. Lähetämme sinulle tuoreimman Avec- lehden sekä Toiminta- ja rukouskalenterin.
3. Maksa haluamasi summa viitteellä 5555 Parempi avioliitto ry:n lahjoitustilille
IBAN FI17 1237 3000 1354 15