Työtä suomalaisperheiden hyväksi

Paremman avioliiton perheleirit ovat olleet valtava ihme yli 40 vuoden ajan. Kymmenet tuhannet suomalaiset ovat löytäneet uuden suunnan elämäänsä avioliittoleirien kautta.

Avioliittotyö ei olisi mahdollista ilman lahjoituksia. Lähes viidennes toiminnasta katetaan lahjoituksilla ja jäsenmaksuilla. Kerätyt varat käytetään avioliittotapahtumien järjestämisestä aiheutuviin kustannuksiin, kuten tiedottamiseen. Vasta pieni osa suomalaisista tietää avioparitapahtumien tarjoamista mahdollisuuksista.

Ryhdy työmme tukijaksi

Taloudellisissa vaikeuksissa olevien vähävaraisten perheiden avustaminen on tärkeä kohde. Muita kustannuksia ovat tarvikehankinnat, esitteet, työkirjat ja muu kurssimateriaali, kuten Paremman avioliiton Rakkauspankki -kirja. Myös ryhmänohjaajien ja luennoitsijoiden kouluttamiseen tarvitsemme tukeanne. Lahjoittajakirjeestä (kirje PDF-muodossa) voit lukea esimerkkejä siitä, mitä saamme tuellanne aikaan.

Viikonlopputapahtumien ja leirien hinnat halutaan tulevaisuudessakin pitää kohtuullisina. Suomessa ei saa käydä niin, että ainoastaan hyväosaisilla on varaa avioliittoon panostamiseen. Ryhdy työmme tukijaksi! Pienikin lahja auttaa.

Kannatustili:
IBAN FI17 1237 3000 1354 15
Muista käyttää viitettä: 5555

Lahjoitus MobilePay -sovelluksen kautta

MobilePay -sovelluksen voit asentaa puhelimesi sovelluskaupasta. Sitä voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat.

1. Avaa MobilePay -sovellus ja kirjaudu sisään
2. Syötä summa
3. Paina Valitse vastaanottaja ja syötä Valitse vastaanottaja -kenttään numero 88258
4. Valitse Jatka
5. Hyväksy maksu pyyhkäisemällä näytön alareunasta.

Kiitos lahjastasi!

Rahankeräyslupa RA/2018/156
Lupa on voimassa 19.2.2018–18.2.2020 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Tue Parempi avioliitto ry:n työtä
1. Kirjoita alla olevaan kenttään summa, jonka haluat lahjoittaa.
2. Täytä nimesi ja yhteystietosi. Lähetämme sinulle tuoreimman Avec- lehden sekä tietoa Parempi avioliitto ry:n toiminnasta.
3. Maksa haluamasi summa viitteellä 5555 Parempi avioliitto ry:n lahjoitustilille
IBAN FI17 1237 3000 1354 15