LIITY PAREMPI AVIOLIITTO RY:N JÄSENEKSI

Olet sydämellisesti tervetullut yhdistyksen toimintaan mukaan. Panoksesi työn kannattajana ja tukijana on erittäin tärkeä. Olet suuressa mukana!

Yhdistyksen hallitus hyväksyy varsinaisia jäseniä ja kannattajajäseniä. Vuosittainen jäsenmaksu on 50 euroa / henkilö.

Jäsenmaksusta lähetetään erikseen lasku. Jäsenet voivat lahjoittaa varoja tilille: FI39 1237 3000 1354 07 viite 5555

Parempi avioliitto ry on 21.5.2013 perustettu kristillinen avioliitto- ja perhetyötä tekevä järjestö. Sääntöjensä mukaan: Yhdistyksen tarkoituksena on edistää perheiden hyvinvointia kristillisen maailmankuvan pohjalta vapaaehtoisuuteen perustuvan vertaistuen avulla sekä toimia voittoa tavoittelematta kristillisen perhe- ja parisuhdetyön sekä mies- ja naistyön edistämiseksi kotimaassa ja ulkomailla.

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen säännöt ja tarkoituksen. Kannattajajäseneksi voidaan hyväksyä henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Lisätiedot:
Puheenjohtaja Markku Kulmala 040 5962311