Tule päivittämään ryhmänohjaajataitojasi! OSALLISTU RYHMÄNOHJAAJAKURSSILLE Seurakuntaopistolla Järvenpäässä 10.-11.2.2018

Olet sydämellisesti tervetullut avioliittokoulutuksen SUPERVIIKONLOPPUUN!
Koulutus kokoaa yhteen ryhmänohjaaja-, tukipari- ja luennoitsijakoulutettavat. Kaikki viikonloppuun osallistuvat aloittavat yhteisellä luennolla ja ryhmänohjaaja- ja tukiparikoulutukseen osallistuvat päättävät viikonlopun yhdessä. Väliin mahtuu kuhunkin osa-alueeseen pureutuvaa rautaista opetusta ja rikastavia ryhmätyöhetkiä.

Viikonvaihteen aikana saatte mahdollisuuden
ryhmänjohtamistaitojenne kartuttamiseen omin ja pienryhmässä esiin nousevin esimerkein. Koulutusta edellytetään Seurakuntaopiston ja Parempi avioliitto ry:n tapahtumissa ryhmänohjaajina toimivilta.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Markus ja Marjukka Korri / Maria Pohjanvuori

15.30 Loppuyhteenveto, päätöskahvit ja kotimatkalle

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen osoitteessa parempiavioliitto.fi -> Ryhmänohjaamisen peruskurssi
Voitte ilmoittautua tapahtumaan myös puhelimitse: 050 3544468.
Viimeinen ilmoittautumispäivä on ke 31.1.2018.
Ilmoittautuminen on saapunut perille, kun saatte laskun sähköpostiinne.

Kurssimaksu
Kurssimaksu on 140€ / pari yhdistyksen jäsenille ja 198 € / pari ei-jäsenille. Kurssimaksu sisältää opetuksen, luentomateriaalin, pienryhmätyöskentelyn sekä ohjelmanmukaiset ruokailut. Maksu ei sisällä majoitusta. Erillistä dieettimaksua ei ole, mutta dieetti pitää ilmoittaa, jotta keittiö osaa varautua.

Lasten ruokailu on alle 4-vuotiailta ilmainen, 4-11 -vuotiailta 35 euroa koko ajalta. Lastenhoitomaksu on 50 euroa / lapsi . Lastenohjelma järjestetään Seurakuntaopiston pihapiirissä päiväkoti Satakielessä (Y-rakennus).

Lasku muodostuu ilmoittautumisen yhteydessä. Saat siitä vahvistusviestin sähköpostiisi. Laskun voi maksaa joko heti tai tulostaa maksettavaksi eräpäivään mennessä, viimeistään kuitenkin 9.2.2018. Jos ette saa laskua, ottakaa yhteys Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Ottakaa tosite mukaan tapahtumaan.

Majoitus
Kukin hoitaa majoitusjärjestelyt itse. Seurakuntaopiston kampuksella yöpyvät varaavat majoituksen sähköpostitse suoraan Kati Väliaholta Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.ke 31.1.2018 mennessä.
Majoituspaketin hinta on 70 e / pari / perjantain ja lauantain välinen yö (hintaan ei sisälly ilta- tai aamupalaa, mutta majoitustilojen läheisyydestä löytyy keittiötilat) ja 110 e / pari / lauantain ja sunnuntain välinen yö (hintaan sisältyy iltapala ja saunat, aamupala tarjoillaan ravintola Yolandassa).
Lasten majoitushintoja voi tiedustella suoraan Seurakuntaopistolta, Kati Väliaholta.

Muita majoitusvaihtoehtoja
www.tuusulanrantatie.fi
Scandic-hotelli Järvenpää, Asema-aukio, 04400 Järvenpää, 09 27141, www.scandichotels.fi
Kokoushotelli Gustavelund, Kirkkotie 36, 04310 Tuusula, 09 273 751, www.gustavelund.fi
Majatalo Onnela, Rantatie 34, 04310 Tuusula, 09 258 821, www.onnela.com
Hotelli Krapi, Rantatie 2, 04310 Tuusula, 09 274 841, www.krapi.fi

Osallistuminen ja peruutusehdot
Edellytämme kokoaikaista osallistumista. Mahdollisista peruutuksista pyydämme ilmoittamaan välittömästi joko puhelimitse 050 354 4468 tai sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Jos esimerkiksi lasten mukaan tulossa tapahtuu
muutoksia, kertokaa niistä meille mahdollisimman pian.

Palautamme kurssimaksun kokonaisuudessaan edellyttäen, että peruutuksesta on ilmoitettu viimeistään viikko ennen tapahtuman alkua. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista palautamme puolet kurssimaksusta.

Rukous
Yhteinen rukous vahvistaa puolisoiden välistä suhdetta. Kokemus on osoittanut, että osallistumisen kynnyksellä eteen saattaa nousta monta estettä. Rukoilkaa, että pääsette yhdessä virkistymään ja kouluttautumaan!

Seurakuntaopisto, Järvenpääntie 640, 04400 Järvenpää, www.seurakuntaopisto.fi

Lisätiedot