19.-21.1.2018 Miestenpäivät, Kiponniemi

Lataa esite tästä

ISÄNMAAN MIES?

Onko laiturilla laineiden liplatus
vai vaaniiko siellä näkki?
Onko siniristi toivo sun sydämen
vai tappoiko valkoinen punaisen?
Miksi toimin näin aina ymmärrä en?
Siksikö että oon suomalainen?
Onko sisukkuus aina parhainta
vai pitäiskö välillä polvistua?

Mitä sinulle merkitsee koti, uskonto ja satavuotias Isän maa? Oletko miettinyt miksi suomalainen mies on juuri sellainen kuin sinä olet? Tähän ja paljon muuhunkin voit saada vastauksia juttelemalla miehenä elämisestä, suomalaisuudesta ja suomalaisen miehen uskosta Jumalaan, Kiponniemen miestenpäivillä tammikuussa 2018.
MIESTENPÄIVIEN OHJELMA:
Perjantai:
17:00 Ilmoittautuminen alkaa
17:30 Ruokailu
18.30 Ryhmänjohtajien kokoontuminen pikkusalissa
18:50 "Millainen isänmaan mies?”, iso sali
21:30 Iltapala

Lauantai:
7:45 Aamupala
8:30 "Isänmaanmies ja nainen”
11:25 Ruokailu
12:45 "Rohkea mies"
15:30 Kahvi
16:00 Ulkoilua ja sauna / Esirukouspalvelu
18:00 Ruokailu
18:50 "Haavoitettu mies"
21:00 Iltapala
Sunnuntai:
7:45 Aamupala
8:25 "Kahden maan mies"
11:45 Ruokailu (porrastus 15min)
12:50 Jumalanpalvelus, ehtoollinen
14:35 Ryhmyreiden kokoontuminen
14:40 Päätöskahvit

Viikonlopussa mukana mm.
Aarni Kontturi, Arto Malmberg, Pertti Nieminen, Hannu Komonen, Olli Virta, Mikael Holm, Pertti Räty, Sami Lehto, Risto Jarva, Teemu Kukkola, Timo Pauni.

Tapahtuman hinta: 130 € kun ilmoittaudut 31.12.2017 mennessä. Sen jälkeen 145 €. Hinta sisältää leirikes- kustasoisen majoituksen omin liinavaattein, ruokailun ja saunan. Sisätossut kannattaa ottaa mukaan. Mahdollisuus kahden hengen huoneeseen. Kahden hengen huoneet Vesalassa 8 km päässä.

Ilmoittaudu viimeistään 16.1.2018 -mennessä sivustolla: www.miesseminaari.fi. Voit laittaa sinne myös majoitustoiveesi. Miestenpäivät järjestää Parempi avioliitto ry ja Kiponniemen toimintakeskus.

Lisätietoja:
Risto Jarva, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. , 040 - 716 8200 Sami Lehto, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. , 040 - 910 4967

TERVETULOA!!