Herra, avaa minun huuleni, että minun suuni julistaisi Sinun kiitostasi. (Ps 51: 17)

Naisten päivät "Kiitoksesta voimaa" 27-28.10.2018 Seurakuntaopiston Lapuan kampuksella

Tervetuloa mukaan Parempi avioliitto ry:n järjestämään tapahtumaan Lapualle.
Viikonloppumme alkaa lauantaina 27.10.2018 klo 10.00 ilmoittautumisella ja majoittumisella. Klo 11 on lounas ja klo 11.45 tervetulotoivotuksella alkava luento. Viikonloppu päättyy sunnuntaina 28.10.2018 loppujuhlaan ja klo 12 alkavaan lounaaseen.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Viikonloppu koostuu Kristiina Tanhua-Laihon luennoista, ryhmäkeskustelusta, laulu- ja rukoustilaisuudesta, henkilökohtaisista todistuksista sekä Raamatun sanasta.

Kristiina on tamperelainen kouluttaja ja muusikko. Hän on säveltänyt lauluja suoraan raamatun jakeisiin. Hän opettaa meille lauantaina ylistyksestä Raamatun ja käytännön pohjalta. Sunnuntaina aamuluennolla hän puhuu ylistämisen ja kiittämisen vaikutuksesta kristityn identiteettiin.

Ohjelmassa on myös:

• ylistystä ja rukousta
  • esirukouspalvelua
  • saunomista
  • mahdollisuus kohtaamisiin, virkistymiseen, ulkoiluun ja lepäämiseen
  • arpajaiset 3€/arpa ja 5€/2 kpl
  • myynnissä Pieni nurkkapuoti -liikkeen vaatteita, laukkuja, kenkiä, koruja, luonnonkosmetiikkaa, sekä lahja- ja sisustustuotteita www.facebook.com/pieninurkkapuoti

Varaa viikonloppu itsellesi. Jos sinulla on lapsia, järjestäthän lastenhoidon niin, että voit olla levosta käsin. Ohjelma edellyttää kokoaikaista osallistumista. Rukoile hoidon järjestymistä. Jääthän vielä kotiin, jos olet sylilapsen äiti ja tule ensi vuonna vain itseäsi varten. Kaikenlaisissa elämäntilanteissa olevat naiset ovat tervetulleita, vaikka olemme Parempi avioliitto ry:n tilaisuudessa.

Hinta opistolla yöpyville 140 €. Lisäyön hinta on 45€/hlö/yö (2hh) sisältäen ilta- ja aamupalan, jos haluat tulla Lapualle jo perjantaina. Majoitus on opiston pihapiirissä sijaitsevissa 2 hengen huoneissa, ja se on oppilaitostasoa. Yksityishuoneen lisähinta on 20€/yö.

Hintaan sisältyvät

• ohjelma
  • majoitus sekä liinavaatteet ja pyyhe
  • ruokailut

Muualla yöpyville hinta on 110 €, sisältää ohjelman ja ruokailut.
Erityisruokavalion lisämaksu 10€/hlö (laktoositon, gluteeniton ja kalaton ei aiheuta lisämaksua).

Ilmoittaudu mukaan täyttämällä lomake, jolla pääset valitsemaan majoitusvaihtoehdon ja huonetoverin sekä kertomaan mahdolliset ruoka-aineallergiat. Samalla tilaat laskun joko sähköpostiosoitteeseesi tai tulostat sen. Vahvistus ilmoittautumisesta sekä tilaamasi lasku tulevat antamaasi sähköpostiin.
Laskuun tulee automaattisesti maksuaikaa 2 viikkoa, mutta sen ei tarvitse olla maksettuna kuin viimeistään 20.10.2018 ja joka tapauksessa ennen seminaarin alkua.

TIEDUSTELUT: Anita Keski-Hirvi p. 050 0764132 ohjelman ja Pirkko Korpinen p. 040 7256802
ilmoittautumisen ja laskujen osalta.

Osallistujat saavat tervetuloakirjeen ja tarkemman ohjelman sekä ajo-ohjeen opistolle hyvissä ajoin joko kirje- tai sähköpostina.
Huomaathan, että Lapua sijaitsee kätevästi pääradan varrella, joten junallakin pääsee helposti perille. Opisto sijaitsee vain n. 1 km päässä rautatieasemalta.
Uskomme, että saamme kokea Taivaan Isän hellää huolenpitoa, Pyhän Hengen läsnäoloa ja vahvistua toistemme seurassa. Uskaltaudu mukaan sellaisena kuin olet, ihan omana itsenäsi.
Olet lämpimästi tervetullut!

Lapuan tapahtuman naistiimi: Anita Keski-Hirvi, Päivi Hahne, Sari Mantere, Tuija Tapaninen, Sari Sarkkinen ja Pirkko Korpinen

Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen. 1.Tess. 5:24